4
پنج شنبه 10 اسفند 1396
شماره 7334
جامعه
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
براساس این آمارها نرخ بیکاری کل کشور در سال94حدود 12.8درصد گزارش شد که این نرخ در میان دانش‌آموختگان دانشگاهی 18.5درصد و در دوره تحصیلات عمومی 11.7درصد و در میان بیسوادان 9درصد بوده است.
سخنگوی سازمان ثبت‌احوال گفت: به‌دلیل حجم بالای مراجعات مردم برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند و دغدغه پایان سال آنان، این امکان فراهم شده است تا کسانی که هنوز موفق به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند نشده‌اند، در 3‌ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد سال آینده برای ثبت‌نام مراجعه کنند.
گزارش
انجمن حمایت از حقوق کودکان، سمیناری با موضوع عوامل تسهیل‌کننده ازدواج زود هنگام کودکان با محوریت ازدواج کودکان برگزار کرد که در آن پژوهشی هم در این زمینه ارائه شد.

دانش‌آموزان قصه‌خوان

معلمان و خانواده‌ها در گفت‌و‌گو با همشهری از اثرات حذف پیک نوروزی می‌گویند
«پیک نوروزی حذف و قصه‌خوانی جایگزین آن شد.» این بخشنامه‌ای است که در آستانه نوروز 97به همه مدارس ابتدایی ابلاغ شد تا قدم دیگری در جهت حذف استرس و ایجاد نشاط در دانش‌آموزان برداشته شود.
ابتکار: باید در موضوعاتی مانند حجاب حرف جوانان را بشنویم

ابتکار: باید در موضوعاتی مانند حجاب حرف جوانان را بشنویم

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفت:باید ضمن کمک به ارتقای سطح آگاهی زنان و خانواده، مشکلات این حوزه را شناسایی و راهکارها و سیاست‌ها را اعلام کنیم و در مجموع موضوع زن را ملی ببینیم.
زنگ نماز در ساعت آموزشی مدارس گنجانده شد
زنگ نماز در ساعت آموزشی مدارس گنجانده شد
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه براساس سند جامع توسعه و تعمیق فرهنگ نماز، زمانی به‌عنوان «زنگ نماز» در ساعات آموزشی مدارس درنظر گرفته شده و قانونگذار نیم ساعت زمان برای این زنگ پیش‌بینی کرده است.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
دانشگاه آزاد اسلامی در ماه‌های اخیر شاهد تحولاتی بود که باعث حرف و حدیث‌های زیادی در محافل دانشجویی و استادان شد.