8
چهار شنبه 1 آبان 1398
شماره 7791
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
چندی پیش یک گزارشگر فوتبال در روسیه به اشتباه از سردار آزمون به‌عنوان بازیکن تیم ملی این کشور نام برد و البته زود عذرخواهی کرد.
سپهر حیدری دیروز حدود 700کلمه علیه گابریل کالدرون انتقاد کرده و هر چه از ذهنش گذشته به سرمربی آرژانتینی گفته است؛ اینکه تیم بدنسازی خوبی نداشته، کار تاکتیکی خاصی انجام نمی‌دهد، بانشاط نیست، با جلال حسینی نباید اینطور رفتار شود و تصمیمات کالدرون به تیم آسیب می‌زند.
سپاهان یک پیروزی سخت در زمین گل‌گهر سیرجان به‌دست آورد.
غلامی:استقلال چند سال است فصل را خوب شروع نمی‌کند ولی امسال خیلی زودتر از سال‌های قبل برگشتیم

رباط استقلال پاره شد!

2گل، 2پاس گل و کسب یک پنالتی فصل شجاعیان با این آمار تمام شد
یک سال و 5ماه بعد از پارگی رباط صلیبی در بازی با ذوب‌آهن، داریوش شجاعیان این‌بار در بازی با سایپا دوباره دچار همان بدشانسی شد و این‌بار رباط پای چپش را از دست داد.
در شب سوم لیگ‌قهرمانان اروپا زنیت با ستاره ایرانی‌اش مهمان لایپزیش است، اینتر با دورتموند و اسلاویا پراگ با بارسا بازی می‌کند
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
میثم تیموری که در استقلال یا مصدوم بود یا با نظر شفر و مجیدی روی نیمکت می‌نشست، امسال به دفاع چپ فیکس تراکتورسازی تبدیل شده و توانسته روزهای بد فوتبالش را پشت سر بگذارد. اوج‌گیری او با تراکتورسازی بهانه‌ای شد تا همشهری گفت‌و‌گویی با او داشته باشد.
فصل جدید برای امیر روستایی رؤیایی آغاز شد. او در نخستین بازی لیگ نوزدهم مقابل پارس‌جنوبی فیکس بود و 64‌دقیقه برای تیم کالدرون بازی کرد.
احمد نوراللهی؛ نعمتی که به‌شدت به‌کار پرسپولیس می‌آید