13
جمعه 27 تیر 1399
شماره 7990
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
افزایش بیش از 2برابری قیمت انواع محصولات فولادی طی یک‌ماه گذشته موجب گلایه فعالان صنفی از رکود کسب و کار‌شان شده است.
گرچه رعایت مداوم نظافت در فضاهای سربسته هتل‌ها و مراکز اقامتی اصل اولیه برای فعالیت این کسب و کارهاست اما با تداوم شیوع کرونا، این فعالان صنفی نظافت همه فضاهای داخلی هتل‌ها با کلر و دمنده‌های پیشرفته را در دستور کار قرار داده و سبک نظافت جدید آنها به بیمارستان‌ها نزدیک شده است.
چهارسوق بازار بزرگ تهران که در دوره زندیه- قاجاریه تاسیس و در آبان‌ماه سال 1356 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است، یکی از راسته بازارهای بزرگ این کلانشهر است.
حذف ارز دولتی واردات انواع تایر خودروهای سبک سواری و سنگین موجب کمبود، عرضه چندنرخی و گرانفروشی این اقلام در بازار خرده‌فروشی شده است.

جای خالی کاشی ایران درآسیای میانه

توان بالای تولید کاشی در کشور به لحاظ کمی و کیفی، پای محصولات ایران را به اروپا هم باز کرده بود اما موانع صادرات و دسترسی به مواد اولیه باعث شد در سال‌های اخیر ترکیه بازار فروش ایران را حتی در کشورهای آسیای میانه صاحب شود
«خاک گهربار» تنها یک تعریف و تمثیل از روی عشق به سرزمین مادری نیست، هرگوشه و هرجایی از این سرزمین یا گوهری در خاک پنهان است یا بر خاک جاری یا ساکن است اما از معدن و رود و کوه و جنگل که بگذریم خود خاک ایران هم کیمیایی است برای صنعت کاشی و سرامیک و صنایع کوچک‌تر مثل سفال.
خیز بازار چای برای افزایش قیمت‌ها

خیز بازار چای برای افزایش قیمت‌ها

افزایش نرخ و مشکلات تامین و تخصیص ارز و مبادلات تجاری زمینه سیر صعودی برخی انواع چای داخلی و خارجی در بازار مصرف را فراهم کرده است.
افزایش 200درصدی قیمت مواداولیه قنادی
افزایش 200درصدی قیمت مواداولیه قنادی
تعطیلی مجالس و مراسم به‌دلیل کرونا از اسفندماه سال گذشته کار و کاسبی شیرینی‌فروشی‌ها را حسابی کساد کرد، به‌ویژه که این تعطیلات با عید نوروز و مناسبت‌های پرتعداد ماه‌های رجب و شعبان همزمان بود.