6
شنبه 1 اردیبهشت 1397
شماره 7364
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز | بازار

نرخ
سکه و ارز
ویژه
نایب‌رئیس اول اتحادیه املاک کشور از قفل شدن معاملات مسکن به‌دلیل قیمت‌های نامتعارف و غیرواقعی خبر داد و گفت: تا پایان خرداد‌ماه امسال تغییر و تحول قیمت‌ در بازار مسکن نخواهیم داشت.
عضو هیأت‌مدیره اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد بازار داخلی سکه از روال و ثبات نسبی برخوردار شده است اما بازار سنتی طلا و جواهر در رکود به‌سر می‌برد.
همشهری: یکی از پای ثابت‌های مسافرت ما ایرانی‌ها، به‌خصوص در جاده‌ها و درون ماشین، فلاسک چای است که باعث می‌شود بتوان هر از چندی کناری توقف کرد و چرخی زد و چایی نوشید و خستگی در کرد.
همشهری: گاهی برای خرید یک کالای خیلی خیلی خاص راهی بازار می‌شوید یک کالای دوست داشتنی کوچک که قرار است مدتی در برابر چشمان شما باشد و از دیدن آن لذت ببرید.
فضای مجازی گیگی چند؟

فضای مجازی گیگی چند؟

همشهری: در دنیای امروز هر چه فضای واقعی زندگی‌مان کوچک‌تر می‌شود و در آپارتمان‌هایی کوچک‌تر از پیش زندگی می‌کنیم در عوض به فضای مجازی بزرگ‌تر و بیشتری نیاز داریم تا اطلاعات فراوان و در حال انفجار زندگی امروزمان را در آنها جای بدهیم.
تفاوت قیمت سمند از کارخانه تا بازار
تفاوت قیمت سمند از کارخانه تا بازار
همشهری: بسیاری با استدلال‌های مختلف برای خرید خودروی ایرانی اقدام می‌کنند و در این میان سمند، همچنان بازار خاص ‌خود را دارد.
بازار آهن تهران یکی از عجیب‌ترین بازارهای کشور است که خصوصیات منحصر به فردی داشته و از این لحاظ با بسیاری از بازارهای دیگر تفاوت دارد