6
سه شنبه 8 اسفند 1396
شماره 7332
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز

سکه و ارز
ویژه
به گفته مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکی معضلات جدی میادین میوه و تره‌بار، کمبود پارکینگ اختصاصی است.
رئیس اتحادیه باغداران استان تهران با اشاره به محدودشدن عرضه میوه‌های وارداتی غیرمجاز در میدان مرکزی میوه و تره‌بارگفت: متأسفانه عرضه این میوه‌ها در مراکز خرده‌فروشی سطح شهر در حال انجام است.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با بیان اینکه افزایش احتمالی قیمت گوشت قرمز به‌دلیل واردات گوشت قرمز با نرخ مصوب به بازار، درصد بالایی نخواهد بود
خانه‌تکانی شب عید رسمی است که هرساله خانواده‌های ایرانی پیش از ورود به سال جدید انجام می دهند
با فرا رسیدن سال جدید، بازار آجیل و خشکبار بار دیگر با افزایش تقاضا از سوی خانوارهای ایرانی روبه‌رو می‌شود
رونق نسبی بازار ماشین‌های ظرفشویی

رونق نسبی بازار ماشین‌های ظرفشویی

بازار ماشین‌های ظرفشویی در ایام پایانی سال چه سمت و سویی دارد؟ ماشین ظرفشویی که چند سالی است در سبد لوازم خانگی ایرانی‌ها جای خود را باز کرده، این روزها با رونق نسبی در بازار روبه‌رو شده است. مشاهدات میدانی حاکی از آن است که هم‌اکنون انواع ماشین ظرفشویی در بازار، بین 2تا 6میلیون تومان به فروش می‌رسد.
رابطه قیمت بنزین با سهم حمل و نقل از انرژی
رابطه قیمت بنزین با سهم حمل و نقل از انرژی
سهم مصرف انرژی در بخش حمل‌ونقل ایران از کل مصرف انرژی در کشور، با نخستین اعمال سیاست‌های قیمتی در حوزه بنزین، افت قابل‌توجهی را تجربه کرده است.
صدور دیرهنگام مجوز ثبت سفارش واردات برنج در ابتدای بهمن‌ماه و مشخص نبودن سرنوشت تخصیص ارز مبادله‌ای یا کاهش تعرفه 26درصدی کنونی واردات برنج به‌رغم مصوبات ستاد تنظیم بازار، موجب کمبود عرضه و افزایش شدید قیمت این محصول شده؛ در شرایطی که 70تا 80هزار تن برنج وارداتی در گمرکات کشور دپو شده است