07
دو شنبه 13 مرداد 1399
شماره 8004
شهر-۲
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم توجه به ایمنی پاکبانان زحمتکش و رسیدگی به علل بروز سانحه برای پاکبانان مسیر بزرگراهی پل سیدخندان تأکید کرد.
ساخت شبکه معابر شهرک مروارید شهر در منطقه۲۲ که با بارگذاری بیش از حد شکل گرفته، نیاز به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد درحالی‌که امسال تنها 3 میلیارد تومان بودجه برای این مجموعه درنظر گرفته شده است.
کرونا
در ایامی که تهران روزهای سخت و کرونایی‌اش را می‌گذراند و شهروندان درگیر اتفاقات ناخوشایند ناشی از مرگ هستند، خبر کشف سلطان قبر در امامزاده تاریخی و قدیمی تهران واقع در شهر ری نگاه‌ها را به این سمت می‌برد که دقیقا چه سیستم نظارتی در خرید و فروش قبرهای امامزاده‌های تهران وجود دارد.

مخازن رنگی پسماند خشک و‌ تر به خانه‌ها می‌آید

در فاز دیگری از طرح کاهش پسماند کاپ 200هزار مخزن جداگانه پسماند جدید به ساختمان‌ها منتقل می‌شود
پسماند
با حذف مخازن 1100لیتری پسماند از سطح شهر تهران و جایگزین کردن مخازن جدید به‌نظر می‌رسد گام‌های بزرگی در مدیریت پسماند پایتخت برداشته شود.
افزایش مسافران مترو

افزایش مسافران مترو

آمار مسافران مترو نسبت به پیش از تعلیق طرح ترافیک تغییر چندانی نداشته و حتی کمی افزایش هم داشته است
همزمان با اجرای تعلیق یک هفته‌ای طرح ترافیک، آمار مسافران شبکه مترو روز شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ نسبت به روزهای کاری هفته گذشته افزایش داشته است.
تخلفات اعضای شوراها باعث تضعیف نهاد نیست
حجم تخلفات در شوراها به نسبت سایر ارگان‌ها بسیار کمتر است. قانون اساسی شوراها را از ارکان تصمیم‌گیری کشور می‌داند، اما متأسفانه بعد از گذشت 5دوره از فعالیت این نهاد مردمی، نه‌تنها این مهم محقق نشده که همچنان دولت‌ها در پی کاهش اختیارات شوراها هستند.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران معتقد است؛ اغلب صنایع مزاحم که آلایندگی محیط ‌زیستی داشتند از مناطق مسکونی شهر تهران خارج شده و تنها بخش محدودی عمدتا در مناطق مرکزی و جنوبی شهر باقی مانده‌اند.