2
دو شنبه 13 آبان 1398
شماره 7798
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

2روز تا گام چهارم ایران

تا پایان سومین مهلت 60روزه ایران به اروپا فقط 2روز دیگر باقی مانده، آمریکایی‌ها از توافق با اروپا بر سر اینستکس خبر داده‌اند اما این به تنهایی مانع اجرای گام بعدی ایران نخواهد بود.
ویژه
عماد افروغ، جامعه‌شناس و چهره نزدیک به اصولگرایان درباره نگاه مردم به جریان‌های سیاسی کشور به اعتمادآنلاین گفت: در آخرین پیمایشی که صورت گرفت تنها در واقع 26درصد مردم به اصولگرایی و اصلاح‌طلبی گرایش دارند؛ یعنی اکثریت جامعه ما به گروه‌های سیاسی با هر عَلَم و کتل و نشانه‌ای که دارند گرایش ندارند.
رئیس قوه قضاییه در نشست شورای‌عالی حقوق بشر گفت: امروز اگر یک ‌نگاهی هم در کارنامه مدعیان حقوق بشر در دنیا و هم به عملکرد جمهوری اسلامی داشته باشیم، می‌شود کیفرخواست بلندی علیه مدعیان حقوق بشر و به‌ویژه آمریکایی‌ها تنظیم کرد.
درست یک سال پس از اظهارات جنجالی وزیر خارجه درباره پولشویی، محمد‌جواد ظریف برای هشتمین‌بار در 3‌ماه اخیر به مجلس رفت تا این‌بار درباره آن اظهاراتش جواب پس بدهد، با این حال، جلسه بررسی اظهارات ظریف هم به‌خاطر خروج زودهنگام او از مجلس جنجالی شد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در آستانه 13 آبان تبیین کردند

28مرداد آغازخصومت‌علنی‌آمریکا با ایران

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته و در آستانه ۱۳آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور، نسل جوان پرتوان، پر‌نشاط و پر‌انگیزه را نعمتی بزرگ و ذخیره‌ای ارزشمند برای ایران خواندند و با اشاره به استمرار خصومت عمیق آمریکا با ملت ایران از کودتای۱۳۳۲ تاکنون تأکید کردند: آمریکای گرگ‌صفت البته ضعیف‌تر اما وحشی‌تر و وقیح‌تر شده است و در مقابل، جمهوری اسلامی ایران با دفاع مقتدرانه و منع مستدل مذاکره، راه نفوذ و ورود مجدد آمریکا به کشور را سد کرده است.