2
چهار شنبه 8 آبان 1398
شماره 7794
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
محمود صادقی همچنان پیگیر پاسخ سؤالات خود از وزیر اطلاعات است.
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر کسی می‌خواهد برای مثال نماینده مجلس شود نباید برای رسیدن به این هدف دروغ بگوید گفت: بعضی‌ها برای به‌دست آوردن رأی مردم وعده‌هایی می‌دهند که جزو وظایف آنها نیست.
آخرین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده، احمدرضا لشگری‌پور و شرکت توسعه دارویی رسا، دوشنبه گذشته در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد.
علی لاریجانی، رئیس مجلس با تأکید بر اینکه جریان‌های مجاهدانه به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده‌اند، گفت: اقدامات مسلمانان در راستای استقامت و احیای مجاهدت متفاوت شده و امروز جایگاه غربت ندارند و پیشگامان منطقه هستند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم خدمتگزار و پرتلاش حجه‌الاسلام والمسلمین آقای سیدجعفر مرتضی را تسلیت گفتند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ما به‌دنبال پیمان‌های دفاع سایبری با کشورهای دوست مانند روسیه، چین، هند و پاکستان هستیم.
ظریف در اجلاس امنیتی قطر باردیگر از ابتکار صلح هرمز برای حل مناقشات منطقه صحبت کرد

دعوت به صلح در دوحه

وزیر خارجه یک‌بار دیگر ابتکار صلح هرمز را این بار در یک اجلاس منطقه‌ای با موضوع امنیت روی میز گذاشت، ابتکاری که حسن روحانی، رئیس‌جمهور یک‌ ماه قبل در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک از آن رونمایی کرد و وعده داده بود ظریف جزئیات آن را شرح می‌دهد.
این تصویر خلیل آقایی، رئیس سازمان جنگل‌هاست که 3روز پیش به اتهام ارتشا از سوی دادسرای کارکنان دولت بازداشت شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگویی با خبرآنلاین به مناسبت سالروز درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی گفت: «الان دیگر دوره چهره‌های حقیقی کاریزما در کشور به سر آمده است.