2
شنبه 1 اردیبهشت 1397
شماره 7364
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انتقاد سپاه از اظهارات تفرقه‌انگیزانه

گزارش
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی فرماندهان این نیرو از اظهاراتی که در روزهای گذشته در داخل کشور با کنایه علیه این نیرو بیان شده، انتقاد کردند.
عکس خبر
سیدحسن خمینی، یادگار امامره با انتشار تصویری از عیادتش از سیدمهدی طباطبایی نوشت: در آستانه سالروز ولادت امام حسین علیه‌السلام، از آیت‌الله حاج سیدمهدی طباطبایی عیادت کردیم.

هشدار نماینده‌های اروپا به کنگره آمریکا

ظریف: پاسخ ایران به خروج آمریکا از برجام برای واشنگتن ناخوشایند خواهد بود
دیپلماسی
با نزدیک شدن به زمان اعلام نظر ترامپ درباره توافق هسته‌ای، رایزنی‌های بین‌المللی برای وادار کردن رئیس‌جمهور آمریکا به باقی ماندن در برجام به اوج خود رسیده، وزیر خارجه ایران و معاون او از یک سو و مقامات اروپایی از سوی دیگر دور تازه‌ای از مذاکرات برجامی را کلید زده‌اند.

اولتیماتوم سپاه به صهیونیست‌ها

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه شرارت‌های صهیونیست‌ها زیاد شده است، گفت: هر جنگی اتفاق بیفتد محو صهیونیست‌ها را در پی خواهد داشت.
سربازان گمنام امام زمان عج بیگانگان را مشغول سازند
مردم و مسئولان ما هوشیار باشند و سربازان گمنام امام زمانعج باید نه‌تنها رصد کنند که تهاجمی عمل کنند تا بیگانگان را مشغول سازند که به فکر آسیب زدن به کشور نباشند.ب
قضایی
رئیس دستگاه قضا با اشاره به حجم زیاد پرونده‌های وارده به دستگاه قضا خاطرنشان کرد: در کنار رسیدگی به این پرونده‌ها، قوه‌قضاییه اهتمام ویژه‌ای به رسیدگی به پرونده‌های مهم ملی و پرونده‌هایی که اطراف آنها اصحاب ثروت و قدرت بوده‌اند؛ داشته است.
PDF ایران
کوتاه ایران
سکون و رخوت در فراکسیون امید/عبارت حاشیه ساز، صداگذاری نبود/پای «رجل سیاسی» به مجلس باز می‌شود/ پایان سفر لاریجانی به ویتنام و سریلانکا