2
چهار شنبه 9 اسفند 1396
شماره 7333
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال همشهری، گفت‌وگوی ملی را یک روش بسیار منطقی و سنجیده در چارچوب گفتمانی دولت دانست و گفت: «فکر می‌کنم به‌تدریج بتوانیم سازوکارهای گفت‌وگوی ملی را فراهم کنیم، اگرچه گفت‌وگوی ملی هم‌اکنون هم اجرا می‌شود.»
رئیس‌جمهور در پیامی به همایش ادبی سوختگان وصل «سلام سردار»، از تلاش موفق و خدمات ماندگار سردار حاج‌قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
وزیر خارجه فرانسه گفت: باید با ایران مذاکراتی آغاز شود و من به دستور رئیس‌جمهور فرانسه برای گفت‌وگو با ایران به تهران سفر می‌کنم.
اخبار
دفتر حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در رابطه با انتقادات اخیر مردم از وی به‌خاطر استفاده از یک خودروی گران‌قیمت بیانیه‌ای داده است.

آب در کانال بحران

امنیتی
پیش‌بینی سیدعباس عراقچی، معاون وزیر خارجه درباره ورود کشور تا سال2025 به عرصه خشکسالی خطرناک است، این یعنی سال‌هاست زنگ خطر بحران آب به صدا درآمده اما گوشمان نخواسته این زنگ خطر را بشنود.
باهنر: احمدی‌نژاد توهم دارد

باهنر: احمدی‌نژاد توهم دارد

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفته است که احمدی‌نژاد باید در رفتار خود تجدید نظر کند.
شهر در رسانه‌ها
ایده‌های شکست خورده در تهران/ حمل‌ونقل عمومی اشباع شده است/ انسداد در مواجهه با آسیب‌های شهری/ جسارت ترافیکی شهردار لندن/ شکست پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو
PDF ایران
کوتاه ایران
نماینده مردم قم در مجلس در واکنش به اظهارات اخیر محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس درباره تلاش او برای رفع حصر، واکنش نشان داد.