24
یکشنبه 25 خرداد 1399
شماره 7963
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همه‌‌چیز درباره عشق

کتاب «همه‌چیز درباره‌ عشق» نوشته بل هوکس با ترجمه آزاده اتحاد از سوی نشر خزه منتشر شد. عنوان فرعی این کتاب، «نگاهی نو» است و همانطور که از عنوان فرعی برمی‌آید، نگاهی نو به مقوله عشق دارد.
ویژه
کیست که اینگونه از زمین و زمان و  از بیابان سخن می‌گوید.
توران میرهادی یکی از ‌ معلمان و کارشناسان برجسته تعلیم و تربیت جدید در ایران بود. او سال1306 هجری در تهران، در خانواده‌ای فرهنگی، از پدری ایرانی و مادری آلمانی زاده شد.
وریدهای واریسی، رگ‌های گشادشده و کلفتی که روی پاهایتان می‌بینید، یک عارضه پزشکی رایج هستند.
طرح روز
مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در اروپا، پنجشنبه اعلام کرد که سوئد و لهستان تنها کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند که هنوز به دوره اوج پیک شیوع ویروس جدید کرونا نرسیده‌اند.
چند ساعت پس از پیدا‌شدن ویروس کرونا روی تخته برش ماهی‌های وارداتی در بازار فنگتای چین، این شهر با حکومت نظامی روبه‌رو شد.

عکس روز

افتتاح پل معلق شیشه ای - باغ‌شهر هیر در مسیر جاده اصلی سرچم به اردبیل
تحویل کتاب به دانش‌آموزان با پهپاد

تحویل کتاب به دانش‌آموزان با پهپاد

شرکت آلفابت درنظر دارد با استفاده از خدمات پهپاد خود به دانش‌آموزانی که به‌دلیل شیوع «کرونا ویروس» به مدرسه نمی‌روند، کتاب برساند.
40میلیون ماسک بدون مشتری
40میلیون ماسک بدون مشتری
فرانسه اکنون ۴۰میلیون ماسک قابل شست‌وشوی مازاد بدون مشتری دارد. به گزارش دیلی‌میل، باتوجه به تمایل مردم فرانسه به خرید ماسک‌های چینی، دولت از مردم خواسته ماسک‌های تولید فرانسه را بخرند.

موزه جین آستن در معرض تعطیلی برای کرونا

خانه‌ای که جین آستن در آن هر 6 رمانش را تمام و 8 سال پایانی عمرش را آنجا سپری کرده به سبب فشارهای مالی ناشی از قرنطینه ممکن است پیش از پایان سال اجبارا بسته شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
پژوهشگران دانشگاه فریدریش شیلرینا با همکاری دانشگاه ورستبورگ آلمان متوجه شدند با افزودن فیبرهای کربن به سیمان کلسیم فسفات که برای تسریع بازسازی استخوان‌ها کاربرد دارد، می‌توان قابلیت خودترمیمی برای این سیمان ایجاد کرد.
حیدرعلی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان از مشارکت شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت جمهوری اسلامی ایران در کنسرسیوم نفتی «شاه دنیز» و «لنکران دنیز» ابراز خرسندی کرد.