7
یکشنبه 5 خرداد 1398
شماره 7672
زیست‌بوم
23023611
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به‌دنبال موافقت مجلس شورای اسلامی با طرح تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت محیط‌زیست، یک استاد دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه تحقیق و تفحص از سازمان محیط‌زیست واجب است، تأکید کرد: از مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود که کاستی‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست را استخراج کند و درصدد رفع آنها بربیاید.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط‌زیست از تعیین و ابلاغ شرکت‌های بازرسی ناظر، جهت اجرای فرایندهای تأیید نوع و تطابق تولید وسایل نقلیه موتوری خبر داد و گفت: فرایند بازرسی مذکور از انحصار خارج شده است.
2‌ماه بعد از نخستین اعتراض عمومی جوانان برای تغییرات اقلیمی در ۱۵ مارس، بار دیگر جوانان در سراسر جهان روز جمعه به خیابان‌ها آمدند تا دومین اعتراض جهانی را رقم بزنند که هدف آن درخواست برای اقدام فوری به‌منظور متوقف کردن روند مخرب تغییرات اقلیمی است.

تخلیه 60هزار لیتر نانو تیتانیوم در تالاب انزلی

سرپرست دفتر احیای تالاب سازمان محیط‌زیست: احیای تالاب با نانو هیچ تأثیر منفی بر سلامت آبزیان و انسان‌ها ندارد
محیط زیست
طرح جدید سازمان حفاظت محیط‌زیست برای احیای تالاب انزلی با استفاده از فناوری نانو که در یک‌سال گذشته با انتقاد شدید برخی کارشناسان و متخصصان دانشگاهی و فعالان محیط‌زیست مواجه شده بود حالا با گذشت 3،2 هفته از اجرایی شدن بی‌سروصدایش، نه فقط رئیس اداره محیط‌زیست بندر انزلی را تا پای برکناری از پستش پیش برده که حتی واکنش شدید امام جمعه این شهر را هم برانگیخته است.
PDF زیست‌بوم
کوتاه زیست‌بوم
نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاحاتی در لایحه حفاظت از خاک موافقت کردند.