11
سه شنبه 31 تیر 1399
شماره 7993
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز خرسندی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی سوریه اظهار داشت: این انتخابات در شرایطی برگزار می‌شود که مردم سوریه به ‌دلیل درگیری و ویرانی‌های تحمیل شده ناشی از اقدامات گروه‌های تروریستی، حضور نیروهای اشغالگر خارجی و تحریم‌های ظالمانه یکجانبه رنج و سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند.
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: آمریکا که موظف است از قطعنامه‌های شورای امنیت تبعیت کند، همچنان به نقض ۲۲۳۱ ادامه می‌دهد.
قضایی
صبح روز گذشته حکم اعدام محمود موسوی‌مجد که به جاسوسی برای موساد و سیا محکوم شده بود، اجرا شد.
قاضی مسعودی مقام از صدور حکم پرونده پتروشیمی در آینده نزدیک خبر داد

یک متهم دیگر گریخت

قضایی
دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی یا همان پرونده موسوم به فساد 6.6میلیارد یورویی پس از حدود 14‌ماه وقفه، روز گذشته به‌صورت علنی و به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد؛ نخستین جلسه این دادگاه، 15اسفند97 برگزار شده بود، اما بنا بر گفته قاضی با اخذ آخرین دفاع برای برخی از متهمین و تفهیم اتهام به دیگر متهمان تا پایان ‌ماه جاری، رأی پرونده صادر خواهد شد. این گفته قاضی در حالی است که تاریخ جلسه بعدی دادگاه روز شنبه ۴ مرداد اعلام شده است!
دیدار قالیباف با سفیر هند در ایران

دیدار قالیباف با سفیر هند در ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در دیدار با گدام دارمندرا، سفیر هند در ایران، ضمن ابراز امیدواری برای گسترش بیش از پیش روابط میان ایران و هند گفت: ما نباید اجازه دهیم برخی طرف‌های ثالث روابط عمیق و تاریخی ایران و هند را تحت‌تأثیر خود قرار دهند.
رونمایی از سامانه موشکی هدایت لیزری
رونمایی از سامانه موشکی هدایت لیزری
سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته به همراه جمعی از معاونین ستاد فرماندهی کل سپاه، از گروه بالگردی فتح هوانیروز سپاه بازدید کرد.