11
چهار شنبه 13 آذر 1398
شماره 7822
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایست و بازرسی سیاسی

هر باری که عمر یکی از دوره‌های مجلس به‌عنوان نماد عالی نظام شورایی در کشور به اتمام می‌رسد، بحث ضعف عملکرد مجلس هم در اذهان عمومی دوباره زنده می‌شود.
ویژه
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمانعج، با اقدامات اطلاعاتی اعضای اصلی یکی از شبکه‌های ضد‌انقلاب را که درصدد اخلال و ایجاد درگیری در ایام ۱۶آذر به‌مناسبت روز دانشجو در دانشگاه‌های تهران و برخی شهرستان‌ها بودند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.
سخنگوی قوه قضاییه صف معترضان به گرانی بنزین را از اراذل و اوباش جدا دانست و اعلام کرد: «ما به‌عنوان قوه قضاییه کسانی را که در مقام اعتراض به خیابان آمدند و فاقد مجوز بود و آنهایی که فقط اعتراض داشتند را اراذل نمی‌دانیم.»
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با همشهری:

هیچ جای دنیا مجلس را اینقدر تحقیر نمی‌کنند

چه روز مجلس و هفته گرامیداشت قوه مقننه باشد و چه یک جلسه معمولی بهارستان، فریاد نمایندگان از اینکه دیگر در رأس امور نیستند مدت‌هاست که بلند است.
نخستین جلسه رسیدگی به پرونده فساد ارزی گروه «طرح و نقشه پناهی» روز سه‌شنبه به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی در شعبه چهارم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
پروانه سلحشوری در حساب توییتری خود در خصوص  مصاحبه با شبکه من‌و‌تو نوشت: من هرگونه مصاحبه اختصاصی با شبکه من‌وتو را تکذیب می‌کنم.