• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 30 مهر 1398
کد مطلب : 86104
+
-

کجا هیئت برویم؟


هیئت بزرگ عزاداری ریحانه‌الحسین(ع)باغ فیض همزمان با ارتحال پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و همچنین شهادت امام هشتم به رسم هرساله میزبان عزاداران است. مراسم مداحی ذاکر اهل‌بیت(ع) «سیدمجید بنی فاطمه» بعد از نماز مغرب و عشا در این هیئت برگزار می‌شود. هیئت ریحانه‌الحسین(ع) در محله باغ فیض در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، خیابان ۲۲بهمن و در جوار امامزادگان حمیده خاتون(س) و سید جعفر(ع) واقع شده است. 

 همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اجتماع بزرگ عاشقان اهل‌بیت‌عصمت و طهارت(ع) در آستان مقدس امامزاده داود(ع) برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام «بهشتی» درباره ویژه‌برنامه‌های این آستان گفت: «با توجه به تعطیلی ایام شهادت این بزرگواران، زائران بسیاری از راه دور و نزدیک به این امامزاده می‌آیند برای همین در دهه آخر ماه صفر برنامه‌های متنوعی در این آستان مقدس اجرا می‌شود.» سخنرانی و مداحی ذاکران اهل‌بیت(ع) از جمله این برنامه‌هاست.

 آستان مقدس امامزادگان عبدالله و زید(ع) در بیست‌وهشتمین روز از ماه صفر با برگزاری مراسم زیارت‌خوانی و خیمه‌های معرفت میزبان عزاداران خواهد بود. شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند ساعت 9 تا 24 به این آستان در خیابان امامزاده عبدالله(ع) مراجعه کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید