• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
دو شنبه 7 اسفند 1396
کد مطلب : 7936
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها

   درخواست نصب پل عابر پیاده

ابتدای خیابان شهید کریمی در شهر قم به دلیل تردد قابل ملاحظه و وجود خوابگاه دانشجویی پل عابر پیاده نیاز دارد. به دلیل نداشتن پل عابر پیاده، تصادف در این منطقه زیاد است.

یک شهروند از قم

 

 

   سلامت اهالی خمس در خطر است

از روستای خمس در شهرستان خلخال استان اردبیل تماس می‌گیرم. روستای ما 50 خانوار دارد، اما همین تعداد کم هم به دلیل فعالیت 3 کارخانه شن و ماسه، یک کارخانه سیمان و یک خانه قیر مشکلات متعدد تنفسی و گوارشی دارند.

قاسمی از اردبیل

 

 

   مشکل خدمات شهری در شهرک 110

از شهرک 110 در جاده ملارد تماس می‌گیرم. شهرداری این منطقه به خیابان‌ها و کوچه‌ها رسیدگی نمی‌کند. فقط کافی است برف یا باران ببارد تا همه معابر دچار آب‌گرفتگی یا گل‌آلود شوند و شهروندان را درگیر مشکلات کنند. اگر قرار است به وضع شهر رسیدگی نشود، چرا عوارض می‌پردازیم؟

یک شهروند از البرز

 

 

   هزینه‌های متفرقه در قبوض آب و برق

ماه گذشته قبض آب برای من 200 هزار تومان بیشتر از همیشه آمد. وقتی پیگیری کردیم، گفتند مبلغ اضافی مربوط به تعویض لوله‌های فرسوده آب است. پس عوارضی که می‌پردازیم کجا خرج می‌شود؟ چرا پول تعویض این لوله‌ها را شهروندان باید پرداخت کنند؟

رفیعی از زنجان

 

 

   گلایه از دادگستری گلستان

مدتی پیش حکم تخریب برای اراضی من و شرکایم صادر شد. با وجود این، وقتی برای تعیین روز تخریب به دادگستری مراجعه می‌کنیم با ما همکاری نمی‌کنند. زمین ما در روستای عرفان‌آباد در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان قرار دارد و مدت‌هاست برای تعیین روز تخریب بلاتکلیف مانده‌ایم.

عودک از گلستان

 

 

   حقابه دریاچه ارومیه

از ارومیه تماس می‌گیرم. می‌خواستم به مسئولان بگویم اگر سدها را باز نکنند، دریاچه ارومیه زنده نمی‌شود. آب این رودخانه‌ها حق دریاچه است که با سدسازی آن را از دریاچه دریغ کرده‌اند.

یک شهروند از آذربایجان غربی

این خبر را به اشتراک بگذارید