• پنج شنبه 29 شهریور 1403
  • الْخَمِيس 15 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 19
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68090
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/kq7N
+
-

توسعه ناوگان اتوبوسرانی از غرب به شرق زنجان

فرماندار شهرستان زنجان گفت: خطوط جدید و مستقیم حمل‌و‌نقل عمومی از غرب به شرق شهر زنجان راه‌اندازی می‌شود. رضا عسگری در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: پس از اصلاح خطوط حمل‌و‌نقل عمومی نگرانی رانندگان اتوبوس در زمینه کاهش درآمد افزایش پیدا کرد. 

وی با اشاره به این‌که تامین هزینه نگهداری اتوبوس و همچنین معیشت خانواده دغدغه اصلی رانندگان اتوبوس بود، افزود: به همین دلیل رانندگان خواستار افزایش نرخ کرایه بودند. 

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به این‌که در فرایندی که برای افزایش نرخ در نظر گرفته شده و تنظیم بازار نیز این نرخ را تایید کرده بود با نرخ مورد نظر رانندگان اتوبوس موافقت نشد، گفت: مجموعه این عوامل موجب اعتراض رانندگان اتوبوس شد. 

عسگری با اشاره به این‌که این اعتراضات تحصن رانندگان اتوبوس را به همراه داشت، ادامه داد: برای حل این مشکل جلساتی تشکیل شد و شهرداری پیشنهادهای مشخصی برای کاهش دغدغه رانندگان اتوبوس ارائه داد. وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مطرح‌شده از سوی رانندگان اتوبوس تصریح کرد: فرسوده بودن اتوبوس‌ها و افزایش هزینه نگهداری از آنها دغدغه اصلی رانندگان بوده است. 

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به این‌که برای مشکلات موجود سازوکاری از سوی شهرداری پیشنهاد داده شد، افزود: یکی از این پیشنهادها خرید خدمت با احتساب هزینه‌های جاری حداقل حقوق روزانه 300 هزار تومان از سوی شهرداری بود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید