• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66662
+
-

7 واحد صنفی در ساردوئیه جیرفت پلمب شد

7 واحد صنفی متخلف در شهر گردشگری درب بهشت (ساردوئیه)، از توابع جیرفت، پلمب شد. 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: پلمب این واحدهای صنفی در بازدید تیم بهداشت و محیط از منطقه توریستی دلفارد و ساردوئیه انجام شد. 

 «محمد محمودی» ادامه داد: در این بازدیدها بازرسان اداره صنعت و معدن و همچنین نماینده اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت و نماینده بخشداری حضور داشتند که برای تعداد ۴۰ واحد صنفی پرونده برای معرفی به تعزیرات تشکیل و به ۲۵ واحد صنفی اخطار تعطیل داده شد. 

رئیس مرکز بهداشت جیرفت با بیان این‌که واحدهای صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمب شد، گفت: این واحدها شامل نانوایی، رستوران، کبابی و اغذیه‌فروشی بود. 

وی گفت: هدف از این بازرسی‌ها، ارتقای سطح بهداشت و سلامت شهروندان است و با توجه به این‌که در ایام تعطیلات شاهد حضور جمعیت بسیار زیادی از هم‌وطنان و گردشگران در این منطقه هستیم برای سلامت و رضایت آن‌ها، روزهای تعطیل حضور بازرسان بهداشت محیط در این منطقه را ضروری می‌دانیم. 

محمودی از متصدیان خواست همکاری لازم را با بازرسان بهداشت محیط داشته باشند و تذکرات بهداشتی آن‌ها را جدی بگیرند و به آن‌ها عمل کنند. 

وی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با شماره تلفن گویای ۱۹۰ (رسیدگی به شکایت‌های بهداشتی) یا شماره تلفن ۴۳۲۱۸۵۱۲ بهداشت محیط شهرستان جیرفت تماس بگیرند و مراتب تخلف را اعلام کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :