• پنج شنبه 29 شهریور 1403
  • الْخَمِيس 15 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 19
پنج شنبه 12 تیر 1399
کد مطلب : 103906
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/o2v4k
+
-

موتورسواران و اتومبیلرانان در انتظار پیست جدید

موتورسواران و اتومبیلرانان در انتظار پیست جدید

در هر قسمت از برنامه «سلام آقای شهردار» سؤال یکی از شهروندان برای شهردار تهران نمایش داده شده و شهردار سؤال را پاسخ می‌دهد. در این قسمت از برنامه که در سایت شهر منتشر می‌شود، یکی از شهروندانی که در رشته اتومبیلرانی فعال است، از شهردار می‌خواهد، فضایی برای آموزش اتومبیلرانی شهروندان اختصاص دهد. در ادامه این پرسش و پاسخ را بخوانید.
شهروند: هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران به‌علت نداشتن مکان مناسب نمی‌تواند اکثر فعالیت‌هایش را انجام دهد. ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی، می‌تواند روش مناسبی برای تخلیه انرژی جوانان باشد به علاوه مهارت رانندگی جوانان افزایش پیدا کرده و انجام حرکات خطرناک در خیابان‌ها هم کم می‌شود. آیا شهرداری می‌تواند فضایی را برای آموزش به هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران اختصاص دهد؟
پاسخ پیروز حناچی، ‌شهردار تهران: ما در شهر تهران و در پارک ارم یک پیست ماشین‌سواری و در تپه‌های شهر هم یک پیست موتورسواری داشتیم. احتمالا این پیست‌ها هم‌اکنون فعال نیستند. پیشنهاد شما پیشنهاد خوبی است. من این پیشنهاد را به سازمان ورزش انعکاس می‌دهم و از سازمان ورزش می‌خواهم در فضاهایی که در حریم تهران وجود دارد، برای این امر استفاده و این موضوع را پیگیری کنند. ان‌شاالله به نتیجه خواهیم رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید