• چهار شنبه 6 شهریور 1398
  • الأرْبِعَاء 26 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 28

کلید مذاکره

اظهارات 2 روز اخیر رئیس‌جمهور از سوی عده‌ای تعبیر به احتمال قوت گرفتن مذاکره میان ایران و آمریکا شده است.

خیابان‌های مریوان صحنه تئاتر

چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان که جمعه هفته گذشته با اجرای یک گروه ایتالیایی در سنندج آغاز شده بود، دیروز پس از 86 اجرا به خط پایان رسید.

پیش‌شرط مذاکره با آمریکا

تحولات چند روز گذشته در حوزه سیاست خارجی، سفر غیرمنتظره وزیر خارجه به بیاریتز فرانسه محل برگزاری اجلاس گروه7 و اظهارات مقامات ایران و آمریکا و در این میان تلاش‌های رئیس‌جمهور فرانسه برای میانجیگری میان تهران و واشنگتن، این تصور را نزد برخی به‌وجود آورده که ایران به‌دنبال مذاکره با آمریکاست.

هفته دولت‌به‌منزله یک فرصت

با پیروزی انقلاب اسلامی و عملی‌شدن هم‌پیوندی جمهوریت و اسلامیت در قاموس سیاسی و گفتمانی آن، دولت برآمده از رأی مردم جایگاه مهمی یافت و ظرفیت‌ها، نقش‌ها و کارویژه‌های متعدد و ویژه‌ای در اصول مختلف قانون اساسی برای آن پیش‌بینی شد

گام دیگر شفافیت در شهر

گزارش تلفیق حسابرسی عملکرد مالی سال 93 شهرداری تهران حکایت از ابهامات مالی قابل توجه مدیریت شهری دوره پیشین، در 33 بند دارد

مرگ آبزیان شادگان در آلودگی و کم‌آبی

تغییر رنگ آب تالاب شادگان و مرگ ماهی‌ها در بخش‌هایی از تالاب، روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شد؛ اتفاقی که بعد از خبر پرآبی تالاب شادگان در ابتدای امسال و همچنین انتقال آب از کارون به شادگان، غیرمنتظره است.
آیا خوانندگان کتاب‌های روانشناسی بزرگ‌ترین دسته مخاطبان کتابخوان هستند؟

سقف عناوین، قعر تیراژ

شاید این سوال، مهم‌ترین مسئله گزارش پیش‌رو به حساب آید؛ آیا پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار در ایران به حوزه روانشناسی تعلق دارد؟