• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25

شاهکار ایرانی در سریلانکا

«اومااویا»، بزرگ‌ترین پروژه برقابی کشور سریلانکا، در سفر رئیس‌جمهور افتتاح شد‌ پروژه‌ای به ارزش بیش از نیم‌میلیارد دلار که به‌دست مهندسان ایرانی ساخته شده است
پروژه سد چندمنظوره سریلانکا موسوم به «اومااویا» با ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده است، دیروز با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور افتتاح شد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از کارگران عنوان کردند

حال خوب کارگر؛ حال خوب کشور

رهبر معظم انقلاب صبح دیروز چهارشنبه در دیدار با هزاران نفر از کارگران کشور، با اشاره به نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند و گفتند: حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

نگاه ویژه رهبرمعظم انقلاب به فرهنگ کار

همانطور که در فرهنگ دینی، اسلام حرمت خاصی برای کار و کارگر قائل شده است، در نگاه کشورمان و مخصوصا رهبر معظم انقلاب نیز این موضوع به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود.

گزارش یک قتل در سینما

پرونده‌های جنایی یکی از متداول‌ترین منابع اقتباس سینمایی در جهان مخصوصا در هالیوود هستند. فقط در 2دهه اخیر پرونده‌های جنایی مختلفی دستمایه ساخت فیلم سینمایی قرار گرفته‌اند، از «زودیاک» گرفته تا «جانی بوستون».

تولد «بلدیه طهران» تا روز تهران

مطالبات شهروندان تهرانی از مدیریت شهری صرفا در خرید اتوبوس و واگن مترو، یا بزرگراه‌سازی‌ و ایجاد دسترسی‌های جدید خلاصه نمی‌شود. ایجاد مراکز تفریحی، فرهنگی و ورزشی ازجمله موضوعاتی است که پایتخت‌نشینان از مدیران شهر خود انتظار دارند تا به آن اهتمام بورزند.

قلیان‌اکسیژن ضرر ندارد؟