• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20

سنگ تمام مردم‌در اولین‌سفر1403

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور سیزدهم در نخستین سفر استانی در سال۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، به استان سمنان سفر کرد.
واکنش تمسخرآمیز جهان‌به عملیات ریزپرنده‌های صهیونیستی‌

نمایش دلقک

پس از حدود یک هفته تهدید و خط و نشان کشیدن در تل‌آویو و ارسال پیغام و پسغام تهدیدآمیز از سوی صهیونیست‌ها به ایران، سرانجام برخی منابع غیررسمی در غرب اعلام کردند که تل‌آویو به عملیات موشکی ایران پاسخ داده است. تلویزیون ای‌بی‌سی‌نیوز آمریکا در ساعات ابتدایی صبح روز جمعه به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مناطقی در مرکز ایران را هدف قرار داده است.

حمله‌ای که مضحکه خاص و عام شد

اقدام اخیر رژیم جعلی صهیونیستی مبنی بر اینکه قصد داشت چند موضع در شهرهای ایران ازجمله پایگاه‌هایی در استان اصفهان را هدف قرار دهد، تنها یک بازی پیش‌پاافتاده رسانه‌ای و روانی است تا بتواند از این طریق در برابر ایران القای قدرت‌نمایی کند.

حمله «گروه تخریب» به آثار تاریخی ایران

روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در حالی به پایان رسید که نه‌تنها مدیران و کارشناسان وزارت میراث فرهنگی که حتی حشره‌شناس‌ها، گلسنگ‌شناس‌ها و کارشناسان مرمت آثار تاریخی، همگی بر تهدید آثار تاریخی ایران به دلایل مختلف از سیل و توفان گرفته تا حرص مال اندوزان و دفینه‌یاب‌ها و حتی حشرات موذی اتفاق‌نظر دارند.

سعدی اگر بود، زبان ما را نمی‌فهمید

غلامحسین ابراهیمی‌دینانی، صدر و ذیل ادبیات و فلسفه را خوانده است و دکتری فلسفه اسلامی دارد. کتاب ارزشمندی در فلسفه اسلامی و غرب نیست که به یک‌بار خواندن بیرزد و دینانی آن را نخوانده باشد.

تهران پر از تاکسی برقی می‌شود

تهران هیچ‌گاه به اندازه امروز به رویای تردد هزاران خودروی تمام برقی نزدیک نبوده است.