• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 25 دی 1398
کد مطلب : 92929
+
-

پریرا: خرید پاتوسی به من کمک می‌کند

امیرحسین اعظمی|  لوسیانو پریرا، مهاجم تیم فولاد در نیم‌فصل اول لیگ برتر نتوانست انتظارات را برآورده کند. او که فصل گذشته همراه با استنلی کی‌روش آقای گل شد تا اینجا فقط 2گل برای تیمش به ثمر رسانده ولی امیدوار است که این آمار را در نیم‌فصل دوم بهبود ببخشد. گفت‌وگوی همشهری با پریرا را بخوانید. او اخیرا برادرش را هم از دست داده است.

  وضعیت فعلی فولاد چطور است؟
ما فعلا تمرین می‌کنیم تا آماده بازی‌های نیم‌فصل دوم شویم. مثل اینکه بازی با استقلال هم لغو شده ولی با این حال طبق برنامه کادر فنی تمرینات را جلو می‌بریم و خودمان را آماده می‌کنیم تا نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم بگیریم.
  امسال تا اینجا فقط 2 گل برای فولاد زده‌ای، قبول داری این آمار برای تو اصلا خوب نیست؟
می‌دانم انتظارات از من بالا ست ولی فراموش نکنید که پارسال هم در نیم‌فصل اول 4 گل زده بودم ولی در نیم‌فصل دوم 12گل زدم. امسال هم تلاش می‌کنم در ادامه شرایط بهتر شود و من هم بیشتر برای تیمم گل بزنم.
  در مورد اضافه شدن پاتوسی، احمدزاده، نیک‌نفس و... به فولاد چه صحبتی داری؟
اتفاقا می‌خواستم در مورد حضور پاتوسی در فولاد حرف بزنم. ما به حضور چنین بازیکنی در میانه زمین نیاز داشتیم و خوشحالم که فوتبالیستی مثل پاتوسی به تیم ما آمده است. تجربه او در فاز تهاجمی به درد تیم ما می‌خورد، خرید پاتوسی حتی به من هم کمک می‌کند تا بتوانم بیشتر در موقعیت گل قرار بگیرم و بیشتر گل بزنم.
  کار کردن با نکونام چطور است؟
بعد از 16بازی حالا شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کرده‌ایم و امیدوارم بیشتر به تیم کمک کنم.
  فولاد امسال می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد؟
ما تلاش می‌کنیم ولی چیزی قابل پیش‌بینی نیست. رقابت فشرده است ولی تلاش می‌کنیم که یک جایگاه خوب به‌دست بیاوریم.
  ماجرای طلبت از باشگاه ماشین‌سازی به کجا رسید؟
وکیل من می‌گوید که ماشین‌سازی سه پنجره محروم است و اگر طلبم به‌زودی پرداخت نشود، این تیم کسر امتیاز می‌شود و در پنجره سوم به لیگ پایین‌تر می‌رود. من دوست ندارم این اتفاق برای تیم سابقم رخ دهد، حتی مدتی پیش به مسئولان این باشگاه گفتم که حاضرم طلبم را ریالی دریافت کنم. آنها برای دادن پول من با مشکل مواجه شدند ولی حالا هم می‌گویم که حاضرم به جای دلار طلبم را ریالی بگیرم. من به‌خاطر مهربانی‌های مردم تبریز و شهر زیبایی که در آن زندگی کردم، دوست ندارم فوتبال این شهر
 محروم شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید