• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 25 دی 1398
کد مطلب : 92927
+
-

به اتفاقات فوتبالی امیدواریم

محمد زارعی| الهیار صیادمنش، مهاجم تیم ملی امید کشورمان با وجود شکست مقابل کره‌جنوبی در مرحله مقدماتی المپیک 2020توکیو با امیدواری از بازی امروز برابر چین و اتفاقات فوتبالی برای صعود به المپیک صحبت کرد. او با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملی به همشهری گفت: «در ابتدا باید تأکید کنم ما در هر دو بازی گذشته‌مان مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی به‌خصوص در نیمه‌دوم از حریفان‌مان بهتر بودیم. در بازی با ازبکستان که صددرصد مستحق برد بودیم؛ چراکه موقعیت‌هایمان خیلی جدی‌تر از حریف بود. در بازی با کره‌جنوبی هم قطعا حق‌مان حداقل کسب یک مساوی بود که متأسفانه شکست خوردیم، ولی باخت حق‌مان نبود.»
این مهاجم تیم ملی کشورمان درخصوص اینکه چقدر شانس صعود خواهند داشت، تأکید کرد: «ما به تمام اتفاقات فوتبالی روز آخر امیدوار هستیم و تلاش خودمان را می‌کنیم. ما وظیفه‌مان این است که چین را ببریم. با تمرکز و انرژی زیاد می‌رویم برای شکست دادن چین. امیدوارم در بازی کره جنوبی و ازبکستان هم اتفاقی بیفتد که به نفع ما باشد. دیگر نباید روی مسائل دیگری تمرکز داشته باشیم فقط باید تمرکزمان روی بازی خودمان مقابل چین باشد.» صیادمنش درباره اینکه از قبل آغاز بازی‌های مقدماتی صعود به المپیک2020 کمتر کسی از اهالی فوتبال به صعود این تیم امیدوار بود، گفت: «در تیم ملی امید که به‌ هیچ‌وجه چنین ذهنیت و تفکری وجود نداشت. با اینکه در گروه خیلی سختی بودیم اما با تمام امید می‌جنگیدیم و با این حال نشان دادیم شایستگی صعود را داشتیم.»
او درباره اینکه تیم باشگاهی خود را در ترکیه رها کرده و به اردوی تیم ملی امید آمده اما نتوانستند نتایج لازم را بگیرند و الان پشیمان نیست، گفت: «نه اصلا. برایم باعث افتخار بود به تیم ملی کشورم کمک کنم. لحظه‌شماری می‌کردم که بیایم. در ابتدا باشگاه مخالف حضورم بود اما همه تلاش می‌کردند مشکلم حل بشود تا بتوانم به اردوی تیم ملی اضافه شوم. خوشحالم آمدم تا به تیم کمک کنم.» صیادمنش در پاسخ به این سؤال که به‌نظر از دوران اوجت دور شدی هم معتقد است: «این‌طور نیست هیچ افتی نکرده‌ام. به‌نظرم اینجا (اشاره به اردوی تیم ملی امید) کادر فنی از عملکردم رضایت دارند. خودم همه تلاشم را کردم. البته همه بچه‌های تیم ملی تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی انجام دادند. من هم فکر می‌کنم تا جایی که ‌می‌توانستم سعی کردم برای تیم مثمرثمر باشم.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید