• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 24 دی 1398
کد مطلب : 92738
+
-

با مردم

با مردم





اجرای طرح پرستاری در منزل چه شد؟
درحالی‌که مسئولان سال‌هاست از اجرای طرح پرستاری و مراقبت در منزل و پوشش بیمه‌ای آن سخن می‌گویند و حتی سال گذشته گفته شد که در دستور کار سازمان بیمه سلامت قرار گرفت، هیچ خبری از اجرای آن نیست و جز 2 استان که طرح به‌صورت پایلوت در آنها اجرا شده در استان‌های دیگر این طرح آغاز هم نشده است.
نصیری از تهران 

جلوی صادرات عسل را گرفته‌اند
به‌رغم شرایط خوبی که در تولید عسل داریم صادرات آن به جای افزایش در سال‌های اخیر به‌خصوص 9‌ماه اول سال‌جاری کاهش یافته است و این رقم صادرات اصلا قابل‌قبول نیست. در سال93 به میزان 5هزار تن عسل به خارج از کشور صادر شد که این رقم در حال افزایش بود؛ ولی امسال در 9‌ماه اول سال حدود هزارتن عسل صادر شده است! تکلیف ما زنبورداران و زحماتی که می‌کشیم چیست؟
طاهری از کردستان

جراید، امید مردم برای برطرف شدن شبهات هستند
امید ما این است که جراید روشنگری کنند و به هر نحو ممکن شبهات را برطرف کنند. لطفا روزنامه‌نگاران همچنان با صداقت ادامه دهند.
سروری از تهران 

وضعیت بد بود، ‌بدتر شد
با پایین آمدن سطح آب پس از سیل بلوچستان، خسارات نمایان شده است؛ وضعیت زیرساخت‌های استان بد بود، بدتر شد. شما را به خدا، صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
بلپیری از نیکشهر 

 نیمه‌کاره ماندن پل، گلوبندک را بند آورده است
سال‌هاست ساخت پل زیرزمینی در تقاطع چهارراه گلوبندک به تقاطع خیام و 15خرداد نیمه کاره مانده و حتی باعث ایجاد خطرات مالی و جانی بسیاری برای ساکنان و رهگذران شده است. در منطقه بسیار پرترافیک و کوچکی که برای آمد و شد وجود دارد، ده‌ها تن مصالح ساختمانی و آهن‌آلات روی زمین است و چه دست و پاها که تاکنون در اینجا نشکسته است. از مسئولان شهرداری تقاضای توجه و رسیدگی داریم.
شهروند تهرانی

 دام نباشد چاره‌ای جز مهاجرت نیست
اغلب مردم سیستان و بلوچستان دامداری می‌کنند و اکنون با سیل بنیان کن، تقریبا همه احشام خود را از دست داده‌اند. از مسئولان تقاضا داریم به داد این مردم برسند که اگر دامی نباشد چاره‌ای جز مهاجرت نیست.
زهکی از زرآباد چابهار

قیمت مسکن تغییری نکرد
به ‌نظر می‌رسد خبرهایی که درخصوص قیمت مسکن و کاهش آن اعلام می‌شود درست نباشد. آنهایی که خبر از کاهش قیمت مسکن می‌دهند لطفا به‌عنوان مستأجر یا خریدار سری به بنگاه‌های املاک بزنند تا درد مردم را لمس کنند.
بازیار از تهران 

راه‌های روستایی سیستان و بلوچستان نابود شد
استان سیستان و بلوچستان به‌عنوان یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور در سیل این چند روز اخیر تقریبا همه راه‌های روستایی خود را از دست داده است و این را می‌توان اصلی‌ترین خسارات سیل در این استان دانست که پیش از این هم زیرساخت‌های چندانی نداشته است. از مسئولان تقاضا داریم با دقت و درایت این بار به‌گونه‌ای راهسازی کنند که با سیل، زلزله و توفان به سادگی تخریب نشود.
ضمانتی از کُنارک

قدر تالاب‌های آبگیری شده فارس را بدانند
حالا که بعد از چند سال بارندگی‌ها باعث آبگیری تالاب‌های فارس شده و آنها را از مرگ نجات داده است از مسئولان می‌خواهیم با مدیریت آب به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که بتوان این تالاب‌ها را حفظ کرد و از روانآب‌ها نیز برای کشاورزی و مصارف دیگر بهره گرفت.
فتحی از شیراز

 شبکه یکپارچه پدافندی برای چنین مواقعی شکل گرفت
شبکه یکپارچه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا به‌منظور دقت در عدم‌شلیک به پرنده‌های خودی و بی‌طرف، تشکیل شد تا چنین وقایعی تکرار نشود.جا دارد استفاده از این شبکه مفید به‌طور جدی در دستور کار قرار گیرد تا جان ده‌ها انسان بی‌گناه گرفته نشود.
یگانه بازنشسته ارتش

 پیست سخوید یزد خالی از هرگونه امکانات
پیست سخوید یزد در ارتفاعات شیرکوه قرار گرفته، امکانات بسیار محدودی دارد که مسئولان تامین آنها را با توجه به کویری بودن استان اولویت نمی‌دانند. سال‌های گذشته این پیست خطراتی برای استفاده‌کنندگان به‌دنبال داشت و امسال که برف مناسبی باریده نیز وضعیت همین است و هر آن ممکن است حادثه‌ای غیرقابل جبران روی دهد.
شفاعتی از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید