• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 14 دی 1398
کد مطلب : 91930
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/W67Ro
+
-

با مردم

با مردم








پرچم بر زمین نمی‌ماند سردار

دشمنان بدانند عمل تروریستی درخصوص سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی بی‌پاسخ نخواهد ماند و مردم و مسئولان پرچم این شهید گرانقدر را برافراشته نگه می‌دارند.
موحد از کرمان 

خیابانی در تهران به‌نام شهید سلیمانی نامگذاری شود
نام سرداران دلاوری چون سپهبد سلیمانی هرگز از تاریخ پاک نمی‌شود، بلکه شهادت باعث ماندگاری بیشتر نام این شجاع مردان است. در همین راستا از مسئولان شورای شهر تهران تقاضا داریم خیابانی در تهران را به نام این شهید گرانقدر تغییر دهند.
ولی‌زاده از تهران 

درختان بروجن چون هرس نشدند، شکستند
درختان در نقاط مختلف شهرستان بروجن در پی بارش شدید برف و بی‌تدبیری‌ها شکستند و بخش قابل توجهی از درختان این منطقه از بین رفت. واقعا نباید نهاد و سازمانی مسئول هرس درختان قبل از فرا رسیدن فصل بارش‌ها باشد.
کاظمی از بروجن چهارمحال و بختیاری

پای «پزشک خانواده» کی به شهرها می‌رسد؟
طرح پزشک خانواده جز 2 استان مازندران و فارس حتی در تهران و کرج هم اجرایی نشد و پای هیچ پزشک خانواده‌ای به این شهرها باز نشده. وعده‌های مسئولان وزارت بهداشت و درمان در این خصوص چه شد؟
ساختارمند از تهران

شهید سلیمانی میلیون‌ها فرزند دارد
نسل حاضر کنونی به سردار شهید سلیمانی افتخار می‌کند و آمریکا بداند که این سردار شهید میلیون‌ها فرزند دارد که اجازه نمی‌دهند نام و یاد این دلاور ایرانی فراموش شود.
محمدی از قوچان

شهید سلیمانی دلاوری فراجناحی بود
همه جناح‌ها و تفکرات حزبی و گروهی برای دلاوری‌های مردانی چون شهید سپهبد سلیمانی ارزش قائل هستند و تحت یک پرچم واحد از اقدامات دولت برای پاسخگویی و انتقام‌گیری از آمریکای جنایتکار حمایت می‌کنند.
سلیمان بلدی از تهران 

 کشورهای اروپایی دست از ادعا بردارند
وقتی آمریکا مرتکب چنین جنایتی می‌شود و خون شریف‌ترین مردمان ایران را بر زمین می‌ریزد، اروپایی‌ها همچنان در حال ادعا کردن هستند و حتی شرکت‌های اروپایی و مشخصا آلمانی از فروش تجهیزات پزشکی ازجمله سوزن بیهوشی اسپانیال و اپیدورال به ایران امتناع می‌کنند.
صائبی پرستار اتاق عمل از کرمانشاه

مردم سیستان و بلوچستان همچنان کوپن به‌دست هستند
شاید برای خیلی از ایرانی‌ها کوپن آن هم از نوع نفت سفید خاطره‌انگیز باشد، ولی مردم استان سیستان و بلوچستان همچنان با این کوپن‌ها در صف‌های طولانی نفت سفید هستند، درحالی‌که در نزدیکی منابع نفت و گاز کشور قرار دارند.
ضمانت خواه از زاهدان

این خبر را به اشتراک بگذارید