• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 21 آبان 1398
کد مطلب : 87478
+
-

بورس چادر و برزنت


  اگر اهل مسافرت و گشت و‌گذار در طبیعت با تحمل برخی سختی‌های خاص آن هستید یا برای پوشش موقت فضای کسب‌وکار، اتومبیل یا کالای خاص نیاز به چادر و برزنت دارید، باید شال و کلاه کنید و سری به راسته بازار فروش اینگونه اقلام بزنید تا ضمن کسب اطلاع بیشتر از کیفیت و تنوع این اقلام، خرید با قیمت مناسب‌تری داشته باشید.
  برای انواع چادر و برزنت نیز همانند برخی کالاهای دیگر 2بورس بازار وجود دارد؛ یعنی چنین اقلامی را باید یا در خیابان امیرکبیر که در آن برخی انواع روکش خودرو نیز عرضه می‌شود، تامین کنید یا اینکه سری به راسته بازار اصلی چادر و برزنت واقع در انتهای خیابان طالقانی، میدان سپاه بزنید.
  بورس چادر و برزنت میدان سپاه از محوطه دور این میدان شروع می‌شود و تا خیابان سپاه و تک و توک مغازه‌هایی در نزدیکی پل‌چوبی تداوم پیدا می‌کند. در این راسته بازار می‌توانید متناسب با سیلقه و بودجه‌تان انواع چادر مسافرتی، خودرو و... را در طرح و رنگ‌های مختلف البته با کیفیت و قیمت متفاوت خریداری کنید.
  علاوه بر عرضه انواع چادر در راسته بازار میدان سپاه اگر به‌دنبال بقیه اقلام سفر و وسایل برزنتی هستید، می‌توانید سری به مغازه‌های موجود در این راسته بازار بزنید. گرچه اغلب چادرهای مسافرتی عرضه شده در این راسته بازار همان محصولاتی است که از چین و ماچین با کیفیت نه چندان مناسب وارد کشور شده و در انواع فنری و میله‌ای به مشتریان عرضه می‌شود اما اگر کمی صبر و حوصله کنید یا بدانید که به‌دنبال خرید چه نوع چادر، با کدام مشخصات و ویژگی و کاربردی هستید، می‌توانید محصولات مناسبی نیز پیدا کنید.
  با توجه به قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده طرح ترافیک و مشکلات تامین جای پارک خودرو،‌درصوتی که قصد زیر و روکردن این راسته بازار برای خرید چادر، برزنت یا وسایل سفر با قیمت و کیفیت خاص مدنظرتان را دارید، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو و خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی، بهترین گزینه آمد و شد در این راسته بازار است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :