• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82760
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/BKWx
+
-

گشایش دبستان برکت حشمت لوندویل تا 15 مهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا از افتتاح دبستان 6 کلاسه برکت حشمت لوندویل این شهرستان تا 15 مهر جاری خبر داد.به گزارش فارس «سید سجاد موسوی» با اشاره به آخرین وضعیت نوسازی این دبستان اظهار کرد: این مدرسه 6 کلاسه با حضور مدیران‌کل استانی و ارشد شهرستانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عرصه و عیان این دبستان 6 کلاسه را به ترتیب 1827 متر‌ مربع و 510 متر‌ مربع عنوان کرد و افزود: نوسازی دبستان 6 کلاسه برکت حشمت لوندویل با مشارکت سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور و بنیاد برکت انجام ‌شده است. پیمانکار پروژه شرکت اسکان سازه نفیس است.مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: به محض بهره‌برداری از پروژه، دانش‌آموزان مدرسه تخریبی دهخدای لوندویل که تعداد آنها 180 نفر است به این مدرسه نوساز منتقل می‌شوند.

موسوی با بیان این‌که دبستان برکت حشمت لوندویل به غیر از دوربین‌های مداربسته و گل‌کاری فضای سبز به لحاظ کلاس و تجهیزات آموزشی آماده بهره‌برداری است، افزود: طبق قولی که پیمانکار پروژه داده‌ است، نواقص موجود تا پایان هفته جاری برطرف می‌شود. دبستان 6 کلاسه شهید مسعودپی و هنرستان 12 کلاسه فاطمیه از پروژه‌هایی بودند که به همت اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس گیلان و آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی 98-97 به بهره‌برداری رسیدند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :