• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81201
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/jyyP
+
-

انتخاب شهردار معنوی چذابه برای اربعین

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از انتخاب شهردار معنوی چذابه و آغاز رسمی خدمات‌رسانی به زائران در این مرز از 8 مهر خبر داد. «علیرضا عالی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به خدمات‌رسانی شهرداری اهواز در پایانه مرزی چذابه در ایام اربعین اظهار کرد: رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز به عنوان شهردار معنوی چذابه انتخاب شده و کار خود را در این پایانه مرزی آغاز کرده است.

مسئول کمیته زیرساخت ستاد اربعین اهواز با بیان این‌که خدمات‌رسانی در مرز چذابه رسما از 8 مهر آغاز می‌شود و تا 9 آبان‌ ادامه دارد، افزود: علاوه بر سفرهای اربعین، سالروز شهادت امام رضا(ع) نیز اواخر ماه صفر است. در آن ایام، سفر زائران برعکس می‌شود و هم‌زمان با بازگشت زائران ایرانی از عراق، شاهد ورود زائران عراقی از مرز چذابه به کشور برای زیارت مشهد مقدس هستیم. بنابراین خدمات‌دهی موکب‌ها تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: به منظور خدمات‌رسانی در این مدت ۶۰ نیروی پاکبان و 6 دستگاه خودرو حمل زباله و شست‌وشو برای مرز چذابه در نظر گرفته شده است.معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: همچنین ایجاد محل دفن بهداشتی روزانه ۵۰ تن زباله، فضاسازی و تبلیغات محیطی از بستان تا ورودی جاده نفت، استقرار 85 چشمه سرویس بهداشتی در مرز چذابه و فعالیت ۷۰ دستگاه اتوبوس با همکاری شهرداری‌های اهواز، ماهشهر و دزفول برای انتقال زائران از پارکینگ ترمینال چذابه تا نقطه صفر مرزی، برخی دیگر از برنامه‌های کمیته زیرساخت ستاد اربعین اهواز در ایام اربعین است.

این خبر را به اشتراک بگذارید