• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80256
+
-

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در قم

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: طرح «مهر تحصیلی» با اعتبار یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برای کمک به دانش‌آموزان برای تأمین لوازم التحریر و از محل عواید موقوفات در قم اجرا شد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام «عباس اسکندری» با اشاره به اجرای طرح «مهر تحصیلی» از محل عواید موقوفات خاص اظهار کرد: بر این اساس تفاهم‌نامه‌هایی با بهزیستی و کمیته امداد به امضا رسیده و همچنین از بین مراجعه‌های حضوری هم افرادی که نیاز به کمک دارند شناسایی می‌شوند.

وی افزود: امسال هم این طرح با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برای تأمین کیف و لوازم‌التحریر ۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان قم اجرا شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این‌که به این ترتیب و از محل عواید موقوفات، کیف‌های مدرسه و لوازم التحریر مورد نیاز برای حدود ۹ ماه تحصیلی ویژه دوره‌های ابتدایی و دبیرستان خریداری شد بیان کرد: برای اهدای این لوازم به افراد مد نظر، همایشی با عنوان «مهر تحصیلی» برگزار شد.

وی ادامه داد: در این همایش و پس از اجرای برنامه‌های متنوع و ضیافت ناهار، کیف‌های تهیه شده در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.
اسکندری با بیان این‌که طرح مهر تحصیلی هر سال و در نیمه دوم شهریور اجرا می‌شود گفت: خیراندیشان و نیکوکارانی که مایل هستند در اجرای طرح همکاری کنند، می‌توانند به ادارات اوقاف استان در بخش‌ها و نواحی مختلف مراجعه کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید