• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 8 اسفند 1396
کد مطلب : 7951
+
-

ظرفیت قطارها تا پایان اسفند تکمیل شد

سفر
ظرفیت قطارها تا پایان اسفند تکمیل شد

با گذشت بیش از 2هفته از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی بخش قابل توجهی از ظرفیت قطارها در مسیرهای پرترافیک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، اطلاعات ارائه شده در سامانه‌های رسمی فروش بلیت نشان می‌دهد در روزهای ۲۷تا ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۶ ظرفیت قطارهای مسافری تمام مسیرهای پرتقاضا به پایان رسیده است.

در این بین ظرفیت قطار تهران - مشهد پر شده و در مسیر تهران - یزد، تهران - تبریز، تهران - بندرعباس و تهران - اهواز نیز جز چند ظرفیت محدود، با ظرفیت تکمیل روبه‌رو هستند. ظرفیت سفرهای ریلی در مسیرهای پرتردد در حالی به پایان رسیده است که چندی پیش معاون سازمان بنادر و دریانوردی به ایلنا گفت: 90 درصد سفرهای دریایی از بنادر دریای هرمزگان انجام می‌شود ؛ بنابراین به ایمنی تردد مسافران دریایی به ویژه در ایام نوروز توجه زیادی می‌شود.

به گفته هادی حق شناس، بیش از 100 شناور مسافری در ایام نوروز آماده ارائه خدمت به گردشگران هستند، لندی کرافت‌ها هم آمادگی جابجایی خودروی مسافران را دارند و تعدادی لنج ایمن نیز در ایام نوروز آماده جابجایی مسافران هستند.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تعداد صندلی‌های در نظر گرفته شده برای جابجایی مسافران نوروزی گفت: در مجموع 10 هزار صندلی برای جابجایی مسافران نوروزی آماده شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید