• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77768
+
-

دستگیری سارقان خانه  فوتسالیست معروف قمی

فرمانده انتظامی قم گفت: سارقانی که از منزل فوتسالیست قمی ۶۶ هزار دلار سرقت کرده بودند دستگیر شدند. به گزارش ایرنا، «سردار عبدالرضا آقاخانی» افزود: با طرح شکایت برادر بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتسال کشور و عضو تیم باشگاهی فوتسال یکی از کشورهای شرق آسیا، در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر سرقت ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار از منزل وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قم قرار گرفت. 

وی افزود: شاکی اذعان کرد برای حضور در منزلی فصلی، به همراه اعضای خانواده و دوستان خانوادگی منزل خود در قم را ترک و پس از بازگشت از مسافرت متوجه سرقت پول متعلق به برادرش می‌شود، این در حالی است که در منزل مذکور هیچ‌گونه به‌هم‌ریختگی یا تخریب قفل صورت نگرفته است. فرمانده انتظامی استان قم گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این‌که یکی از اعضای فامیل به‌عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی از وی خواسته شد تا برای ارائه توضیحات در مدت تعیین‌شده خود را به پلیس آگاهی استان معرفی کند. 

آقاخانی اضافه کرد: در ادامه با حضور نامبرده و در پی اظهارات ضد و نقیض وی، برابر هماهنگی‌های قضایی خانه‌اش مورد بازرسی قرار گرفت و 2500 دلار مسروقه کشف شد. فرمانده انتظامی استان قم گفت: نامبرده دائما اظهار بی‌اطلاعی از سرقت می‌کرد. بنابراین موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا این‌که ردپای مدیر باشگاه ورزشی شاکی و همسرش به پرونده سرقت باز شد. وی ادامه داد: با دستگیری افراد مذکور مشخص شد هردو از سارقان سابقه‌دار هستند. متهمان ابتدا قصد کتمان حقیقت داشتند، اما با توجه به شواهد موجود سرانجام لب به اعتراف گشودند و اذعان داشتند از سال‌های گذشته به‌عنوان مدیر باشگاه بدن‌سازی شاکی فعالیت داشتند و طی این مدت از وضعیت مالی خوب اعضای خانواده و نگهداری دلار در خانه وی مطلع بودند. 

آقاخانی در خصوص نحوه سرقت افراد مذکور بیان کرد: متهم اصلی کلید خانه شاکی را از داخل خودرو وی خارج و در فرصتی مناسب کلید یدک تهیه کردند و پس از اطلاع از خالی بودن منزل موصوف، نسبت به سرقت اقدام و برای گمراه کردن مأموران مقادیری از دلارها را در پشت کولر فامیل شاکی مخفی و مقادیری را نیز به‌حساب همسرش واریز کردند. فرمانده انتظامی استان قم با بیان این‌که همه وجوه مسروقه کشف و تحویل مالباخته شده است گفت: درنهایت متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید