• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71769
+
-

کرج در مسیر تبدیل  به مقصدی برای  گردشگری

استاندار البرز با بیان این‌که کرج ماهیت باغ‌شهری خود را از دست نداده است، گفت: این شهر به مقصد گردشگری تبدیل می‌شود.
به گزارش ایرنا، «عزیزالله شهبازی» در بازدید از پروژه دهکده تفریحی باغستان که با همراهی فرماندار کرج، اعضای شورای شهر و شهردار کرج صورت گرفت، اظهار کرد: البرز از ظرفیت خوبی برای ایجاد فضاهای تفریحی و تفرجگاهی برخوردار است و تعامل میان دولت، استانداری و مجموعه مدیریت شهری کرج می‌تواند البرز را به مقصد گردشگری تبدیل کند. وی ضمن قدردانی از اقدامات مدیریت شهری در خصوص توسعه فضای سبز و ایجاد فضاهای تفرجگاهی در مناطق مختلف گفت: کرج از هویت باغ‌شهری خود فاصله چندانی نگرفته و با اندکی همت و تلاش می‌توان این شهر را با هویت سابق خود معرفی کرد.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های تفریحی و تفرجگاهی کرج توضیح داد: همت مدیریت شهری کرج در این زمینه قابل تقدیر است و استانداری نیز آمادگی دارد تا برای تسریع در تکمیل این پروژه‌ها به شهرداری کمک کند. شهبازی از دهکده تفریحی باغستان و ارتفاعات بیجی یا بام کرج به عنوان مکان‌های خاص گردشگری کرج نام برد و افزود: با رونق بخشیدن به این محل‌ها می‌توانیم جاذبه گردشگری مناسبی برای عموم فراهم کنیم.
در ادامه این بازدید، شهردار کرج به تشریح اقدامات صورت‌گرفته در دهکده تفریحی باغستان و کوه بیجی پرداخت و افزود: در حال حاضر ۵۵۰ نفر در پروژه باغستان مشغول به کارند و این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال تکمیل است. «علی کمالی‌زاده» با اشاره به هزار هکتار جنگل‌کاری در دهکده تفریحی باغستان، گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوای استان که حاصل افزایش جمعیت و به تبع آن ازدیاد خودروهاست، توسعه فضای سبز و پوشش گیاهی در مناطق مختلف به طور جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار  گرفته است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :