• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71726
+
-

کیفیت پروژه‌های عمرانی فدای کمیت نمی‌شود

عمران
کیفیت پروژه‌های عمرانی فدای کمیت نمی‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که اجازه نمی‌دهیم کیفیت پروژه‌های عمرانی فدای کمیت شود گفت: مشکلات و ایرادات ۴۲ پروژه عمرانی در دست اجرای استان مورد بررسی قرار گرفت. 

به گزارش تسنیم، «عزیز فیلی» افزود: کارگروه نظارت در بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در 2 شهرستان بهمئی و دنا، تمام ایرادات و مشکلات فنی این پروژه‌ها را به صورت مستند ارائه داد که در این شورا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این مشکلات با حضور دستگاه اجرایی و یا مجری طرح و فرماندار شهرستان مربوطه بررسی و تصمیمات لازم برای رفع موانع و در صورت حاد بودن مشکل به تخریب پروژه گرفته می‌شود. فیلی تاکید کرد: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی صاحب پروژه در این نشست نواقص را مشاهده می‌کنند تا به محض برگشت به شهرستان با هماهنگی با پیمانکار برای رفع مشکل پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ارزیابی در کیفیت پروژه‌ها در مراحل مختلف اجرا تاکید کرد و گفت: کیفیت در اجرای پروژه‌ها فدای کمیت و زمان و یا هیچ چیز دیگری نشود. فیلی بیان کرد: از مجموع پروژه‌هایی که توسط کمیته نظارت شورای فنی استان بازدید میدانی شده 23 پروژه در شهرستان دنا و 19 پروژه در شهرستان بهمئی ایراداتی داشت و اغلب جزئی و قابل‌رفع هستند که برای برطرف کردن آنها دستورات لازم ارائه شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید