• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71683
+
-

افتتاح جاده ساحلی بندرعباس - میناب

استاندار هرمزگان با بیان این‌که جمعی از اعضای هیأت دولت در بهمن‌ماه به این استان سفر خواهند کرد، گفت: انتظار ما از مسئولان این است که پروژه جاده ساحلی بندرعباس به میناب را با همین روند حرکتی ادامه دهند تا در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری برسد. 

«فریدون همتی» در حاشیه بازدید از ورزشگاه خلیج‌ فارس و جاده ساحلی بندرعباس به میناب افزود: خوشبختانه پیشرفت این پروژه مناسب و قابل‌قبول است. 

وی بیان کرد: در کنار این پروژه بنا داریم در مقابل جاده آنتنی دانشگاه هرمزگان، یک جاده آنتنی دیگر به سمت جزیره هرمز احداث کنیم تا شهروندان با قایق دسترسی راحتی به این جزیره داشته باشند. 

همتی همچنین از بازدید اماکن دیده‌شده برای تأسیس دهکده ساحلی و ایجاد سالن 6هزار نفری بندرعباس که سال‌هاست روی زمین مانده خبر داد و اضافه کرد: درباره پروژه‌های مذکور تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد. 


تبدیل مجموعه خلیج فارس به پارک ورزشگاه 

همتی در بازدید از مجموعه ورزشی خلیج فارس افزود: شاید در بررسی‌های بیشتر به این نتیجه برسیم که مجموعه ورزشی خلیج ‌فارس را به شهرداری بندرعباس واگذار کنیم. ما به دنبال آن هستیم تا مجموعه ورزشی خلیج ‌فارس را به پارک ورزشگاه همچون مجموعه ورزشی انقلاب تهران تبدیل کنیم. 

استاندار با اشاره به این‌که این مجموعه باید به محلی هم برای تفریح و ورزش عمومی و هم ورزش قهرمانی تبدیل شود، اظهار کرد: باید از این ظرفیت استفاده‌های بهتری شود تا ارزش‌افزوده بیشتری برای مردم و ورزشکاران داشته باشد؛ اما هم‌اکنون این ورزشگاه ارزش‌افزوده چندانی ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید