• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71670
+
-

عرضه باکیفیت لباس فرم دانش‌آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش قم گفت: برای بهبود کیفیت، عرضه مناسب و پاسخگویی درست به خانواده‌ها، تعداد تولیدکنندگان لباس فرم دانش‌آموزان در این استان افزایش خواهد یافت.

«حمیدرضا شیخ الاسلام» درگفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون جلسات متعددی با اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در این زمینه برگزار کردیم تا تعداد تولیدکنندگان لباس فرم دانش‌آموزان را افزایش دهند. 

وی با بیان این‌که سال گذشته تولیدکنندگان روپوش مدارس، به لحاظ توان و ظرفیت تولید قادر به عرضه به‌موقع و مناسب نبودند بیان کرد: در سال جاری تلاش می‌کنیم تا نظارت و توجه بیشتری نسبت به این موضوع وجود داشته باشد.

شیخ الاسلام بر ضرورت توجه به مشکلات مالی و معیشتی مردم در نرخ‌گذاری لباس فرم دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: اداره کل آموزش و پرورش در این زمینه از ۱۰ درصد حق‌العمل مدارس در تولید و عرضه روپوش دانش‌آموزان نیز گذشته و خواستار کاهش قیمت آن  است.

مدیر کل آموزش و پرورش قم اظهار کرد: در سال تحصیلی آینده حدود ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در استان قم مشغول به تحصیل خواهند شد و بر اساس تأکید استاندار مسئولان باید از ‌اکنون برنامه‌‌ریزی لازم برای آغاز سال تحصیلی و استقبال از ماه مهر را انجام دهند و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید