• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70486
+
-

هزینه7 میلیارد تومانی برای بازسازی بازار

هزینه7 میلیارد تومانی برای بازسازی بازار

فرماندار زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی مختلف استان زنجان ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار را برای بازسازی بازار زنجان هزینه کرده‌اند. 

رضا عسگری در گفت‌و‌گو با مهر به بازسازی بازار بزرگ زنجان اشاره کرد و افزود: بازار زنجان به عنوان طولانی‌ترین بازار سرپوشیده کشور ثبت ملی شده و در لیست اولویت‌های ثبتی سازمان میراث فرهنگی ایران برای ثبت جهانی قرار گرفته است. 

وی اظهار کرد: کمیته‌های مختلفی تشکیل شده و اقدامات عمرانی شروع شده و بخشی از کارها انجام شده است و طی هفته آینده به سرانجام خواهد رسید تا کارهای اجرایی پروژه شروع شود. 

فرماندار زنجان ادامه داد: تاسیسات و شبکه آب بازار زنجان با شکستگی‌هایی همراه بود که برای معابر و بازار مشکلاتی ایجاد می‌کرد. خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب تاسیسات و شبکه آب بازار و کوچه‌های منتهی به آن را تعمیر کرده است و اجرای طرح در اطراف بازار هم هفته آینده آغاز می‌شود. 

عسگری با بیان این‌که راه و شهر‌سازی ۳۰۰ میلیون تومان از محل بازآفرینی برای بازار زنجان اختصاص داده است، گفت: شهرداری زنجان هم در حوزه عمرانی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای کف بازار و آتش‌نشانی هزینه کرده است. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید