• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70478
+
-

واگذاری زمین‌های ظریفان به فعالان صنایع‌دستی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اعلام کرد: زمین‌های ناحیه ظریفان زنجان برای ساخت و فعالیت واحدهای مرتبط با صنایع‌ دستی از طریق مزایده عمومی در حال واگذاری است. 

ایرج احمدی در این باره به ایرنا گفت: ناحیه کارگاهی ظریفان به مساحت 3/2 هکتار در ضلع شمالی عوارضی آزادراه زنجان ـ تهران قرار گرفته و استقرار ۱۰۳ واحد در این ناحیه به صورت نمایشگاهی و کارگاهی به همراه مرکز خدمات رفاهی، نمازخانه و استراحتگاه در آن پیش‌بینی شده است. 

وی خاطرنشان کرد: از خرید زمین در این ناحیه کارگاهی استقبال کم‌نظیری شده است و به دلیل این‌که شمار درخواست‌های واصله بیش از تعداد قطعات پیش‌بینی ‌شده است، طبق قوانین و برای جلوگیری از ایجاد شائبه‌های احتمالی این زمین‌ها با برگزاری مزایده عمومی واگذار می‌شوند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ادامه داد: زمین‌های ناحیه کارگاهی ظریفان فقط برای استقرار واحدهای فعال در زمینه صنایع‌ دستی پیش‌بینی شده است. 

احمدی افزود: به منظور واگذاری زمین‌های این ناحیه، شرایط ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در مزایده در نظر گرفته شده است تا اشخاص صلاحیت‌دار و دارای شرایط لازم در این ناحیه صنعتی تخصصی مستقر شوند. وی گفت: تاکنون برای تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه کارگاهی بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید