• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68732
+
-

انتقال غیرقانونی اروین و استوکس بدون رضایت‌نامه تراکتور

خبر ورزشی
انتقال غیرقانونی اروین و استوکس بدون رضایت‌نامه تراکتور

مدیر عامل باشگاه تراکتور وضعیت بازیکنان خارجی بی‌انضباط این تیم را تشریح کرد. به گزارش مهر، «غلامرضا صادقیان» گفت: سال گذشته بازیکنان خارجی همچون استوکس و اروین جذب تیم شده بودند که چه بسا از نظر فنی کیفیت خوبی داشتند، اما بی‌نظمی آنان باعث شده بود که به طور کامل در اختیار تیم نباشند. امسال بازیکنان باکیفیت و منظمی که بتوانند خود را با شرایط زندگی در ایران وفق دهند جذب می‌کنیم.

وی بیان کرد: لی اروین مهاجم اسکاتلندی تراکتور به لیگ اسکاتلند رفته است و تیم مد نظر این بازیکن برای ما نامه‌ای ارسال کرده و از ما رضایت‌نامه بازیکن را خواسته است. ما نیز اعلام کردیم اروین قرارداد ۳ ساله با تراکتور دارد و باید نظر باشگاه را جلب کند. صادقیان ادامه داد: استوکس و لی اروین، با فرهنگ ما همخوانی نداشتند و اگر جرایم را پرداخت کنند، ما هم رضایت‌نامه آنان را صادر خواهیم کرد.

صادقیان درباره شرایط استوکس، دیگر مهاجم خارجی این تیم هم گفت: استوکس با تراکتور قرارداد دارد و در صورت بی‌تعهدی طرفین به مفاد قرارداد، مراجع قانونی همچون فیفا به موضوع ورود می‌کنند. بخش حقوقی تراکتور به باشگاه آدانا دمیر ترکیه نامه نوشته و به آنها اطلاع داده که استوکس بازیکن ما بوده و برای جذب او باید رضایت باشگاه را جلب کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید