• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64367
+
-

قم قهرمان فوتسال کشور شد

فوتسالیست‌های آینده‌دار تیم محمد سیمای قم بالاتر از دیگر رقبای خود بر سکوی قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال نونهالان باشگاه‌های کشور ایستادند. به گزارش فارس، پایان رقابت فوتسالیست‌های 10 تیم شرکت‌کننده در رقابت‌های امسال لیگ دسته اول فوتسال نونهالان باشگاه‌های کشور با قهرمانی نماینده قم همراه بود، تیمی که یک هفته میزبان سایر رقبای شرکت‌کننده در این بازی‌ها بود و بالاتر از همه آنها در جایگاه نخست قرار گرفت. 

این در شرایطی است که 9 تیم دیگر از استان‌های مختلف به شهر قم آمدند و به شکل دوره‌ای به مدت یک هفته با یکدیگر رقابت کردند، تا این‌که تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار و محمد سیمای قم مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند و سرانجام فوتسالیست‌های تیم محمد سیمای قم فاتح این بازی‌ها شدند. 

در این بازی‌ها علاوه بر تیم نونهالان محمد سیمای قم که میزبان بود، تیم‌های شاهین ازنای لرستان، ثامن‌الحجج سبزوار، شهرداری تربت حیدریه، نام‌آوران تبریز، شهسوار بندرعباس، علم و ورزش مشکین‌شهر، ازندریان ملایر، باتیس البرز قزوین و تالار سامان ارزوئیه کرمان نیز حضور داشتند. 

بازی‌ها در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و بعد از برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی، 4 تیم محمد سیمای قم، شاهین ازنا، نام‌آوران تبریز و ثامن‌الحجج سبزوار مجوز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند و با توجه به نتایج این مرحله نماینده‌های قم و سبزوار فینالیست شدند. در مسابقه رده‌بندی این بازی‌ها نیز تیم نام‌آوران تبریز با عبور از سد شاهین ازنا در جایگاه سوم قرار گرفت تا بدین‌ترتیب با ایستادن نمایندگان قم، سبزوار، تبریز و ازنا در جایگاه‌های اول تا چهارم، پرونده بازی‌های امسال لیگ دسته اول فوتسال نونهالان باشگاه‌های کشور در قم بسته شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید