• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61401
+
-

اخبار کوتاه

 مجتمع کارگاهی ایستگاه خط 7 مترو در میدان کتاب با دریافت پروانه ساخت از شهرداری منطقه 2 به‌زودی شروع به فعالیت می‌کند. «رسول کشت‌پور» شهردار منطقه 2 با بیان این خبر گفت: «برای راه‌اندازی این مجتمع کارگاهی نیاز بود تا محوطه اطراف میدان کتاب ساماندهی شود و به همین دلیل مغازه‌های سنگ‌فروشی محدوده میدان کتابی در دو فاز جمع‌آوری شد و به‌زودی این مجتمع کارگاهی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.» 

ایستگاه اتوبوس چهارراه پارک وی به خیابان استقلال انتقال یافت. «علی وقفی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه 3 با بیان این خبر گفت: «این ایستگاه یکی از ایستگاه‌های خطوط مسیرهای راه‌آهن‌ـ تجریش و پارک وی‌ـ راه‌آهن است که با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایتمندی به 150‌متر بالاتر منتقل شد.» 

15000 نفر ساعت با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی به اهالی ساکن منطقه یک آموزش داده می‌شود. این آموزش‌ها با موضوع‌های تنوع زیستی، آلودگی آب، خاک و هوا، زمین پاک و آشنایی با انرژی‌های پاک کارگاه‌های آموزشی زیست‌محیطی به کودکان، بانوان، اصناف، هیئت‌های مذهبی، مساجد و دانش‌آموزان ارائه می‌شود. 

​​​​​​​ 21گذر برای اجرای خیمه‌شب‌بازی در منطقه 2 در نظر گرفته شده است. بوستان سلامت، پارک شقایق، خیابان گل افشان، پارک شهرآرا و میوه و‌تره‌بار شریف از مهم‌ترین گذرهای منطقه است.

​​​​​​​ 3 تیر رویداد بزرگ ورزشی و محیط‌زیستی با مشارکت شهرداری منطقه 2، کمیته المپیک و اداره کل حفاظت محیط‌زیست تهران در پارک پردیسان برگزار می‌شود. در این برنامه کودکان و نوجوان حامی محیط‌زیست در مسابقه‌های دوچرخه‌سواری ودومیدانی و برنامه‌های آموزشی شرکت می‌کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید