• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58619
+
-

جزئیات بلیت‌فروشی لیگ جهانی والیبال در اردبیل

با نزدیک شدن به آغاز هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل، جزئیات بلیت‌فروشی این دوره از مسابقات اعلام شد. مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: طبق زمان‌بندی اعلام‌شده به زودی فروش اینترنتی بلیت هفته چهارم لیگ در سامانه‌های در نظر گرفته شده آغاز خواهد شد و بدین منظور جدای از جایگاه‌های ویژه، 4۲۰۷ صندلی برای عرضه بلیت شماره‌گذاری شده است. 

تمامی بلیت‌ها به صورت شماره‌گذاری‌شده و با تعیین جایگاه ورودی پیش‌فروش خواهند شد و در این راستا تمامی صندلی‌های مجموعه ورزشی رضازاده شماره‌گذاری شده‌اند.  «بهرام آقاخانی» عنوان کرد: میزان دقیق بهای بلیت‌ها تاکنون مشخص نشده اما احتمالاً قیمت‌ها بستگی به جایگاه‌ها بین ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان در نظر گرفته شود.  

وی با بیان این‌که مسابقات لیگ جهانی والیبال از ۳۱ خرداد در اردبیل آغاز شده و تا دوم تیرماه ادامه خواهد یافت، افزود: با توجه به این‌که در هر روز 2 مسابقه برگزار خواهد شد، خریداران بلیت مسابقات می‌توانند با تهیه یک بلیت هر 2 مسابقه همان روز را تماشا کنند. 
آقاخانی با بیان این‌که بدون تهیه بلیت و شناسه امکان حضور در ورزشگاه مقدور نخواهد بود، افزود: بنا به درخواست فدراسیون مهمانان ویژه نیز قبل از شروع مسابقه باید دارای دعوت‌نامه و کارت‌های ویژه باشند.  

با اعلام فدراسیون جهانی والیبال هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان در ۳۱ خردادماه با دیدار تیم‌های فرانسه با استرالیا و ایران با پرتغال آغاز خواهد شد. اول تیر هم فرانسوی‌ها به استقبال پرتغال رفتند و ملی‌پوشان کشورمان در مقابل استرالیا قرار خواهند گرفت و در دوم تیرماه نیز پرتغال با استرالیا و ایران با فرانسه دیدار خواهند کرد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید