• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 25 دی 1397
کد مطلب : 44718
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   تکلیف سهام‌داران سیمان خرم‌آباد چه شد؟
 15سال قبل با تبلیغات وسیع صدا و سیما 46هزار سهم سیمان خرم‌آباد توسط مردم خریده شد و از ‌آن تاریخ مردم دنبال پول‌هایشان هستند چرا که ساخت کارخانه سیمان مجوزهای زیست‌محیطی را نداشت. حداقل زمین کارخانه را بفروشند و پول مردم را پس بدهند.

حسینی از سهامداران


   تقاطع نوروزی در خیابان باختر نیازمند پل عابر مکانیزه
 خیابان مسیرباختر در تقاطع شهید نوروزی بسیار پررفت‌وآمد و حادثه‌خیز است. بعد از 4سال مکاتبه به‌تازگی در حال نصب پل فلزی در این نقطه هستند که اصلا خواسته ساکنین نیست، زیرا رانندگان با خیال راحت از اینکه پل‌ عابر هست با سرعت حرکت می‌کنند درحالی‌که مردم به‌خصوص سالمندان و خانم‌هایی که فرزند کوچک دارند، قادر به استفاده از این پل نیستند.

منتظری از تهران


   مسئولان به اجاره‌های سر به فلک کشیده مسکن ورود کنند
 با وضعیت بغرنج اقتصادی که پیش آمده وضعیت مسکن بسیار بد است و اگر مسئولان به اجاره‌های سربه فلک کشیده و چند برابر نسبت به سال قبل ورود نکنند به‌زودی عده زیادی بی‌خانمان در خیابان‌ها خواهند بود.

پیری از تهران


   گرفتن خسارت صدمات از بیمه بسیار زمانبر شده است
 به‌تازگی گرفتن خسارت بدنه خودرو از شرکت‌های بیمه بسیار زمان‌بر شده و با وجود تکمیل بودن تمامی مدارک گاه تا 10 روز و بیشتر نیز زمان می‌برد. آن هم بدون اینکه مبلغ مشخصی اعلام کنند، می‌گویند به‌زودی به حسابتان واریز می‌شود درحالی‌که قبلا چک صادر می‌شد.

اعتمادی


  رانندگان رشتی حقی برای مسافر قائل نیستند
 در رشت اغلب رانندگان اصلا حقی برای عابرپیاده قائل نیستند و قانون را رعایت نمی‌کنند. سربازهای وظیفه سر گذرها نیز نمی‌توانند کار پلیس را به درستی انجام دهند، ‌از مسئولان استان تقاضای رسیدگی داریم.

اخوان از رشت


   ورودی‌های شهرستان قهاوند نیازمند آسفالت و بهسازی است
 اکثر رانندگان برای تردد به شهرستان ملایر و تویسرکان و نیز ساوه از شهرستان قهاوند رفت‌وآمد می‌کنند. درحالی‌که آسفالت ورودی‌های این شهرستان افتضاح است که این امر آسیب زیادی به‌خودروها وارد می‌کند.

کاظمی از قهاوند
 

این خبر را به اشتراک بگذارید