• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 11 شهریور 1397
کد مطلب : 28915
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/AKy1
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  ایران خودرو پاسخگو نیست
سلام. بیش از 9‌ماه است در سایت ایران‌خودرو برای دریافت ال نود ثبت نام کرده‌ایم. اما با گذشت چندین‌ماه هنوز شرکت ایران خودرو ما را بلاتکلیف گذاشته است. هربار که پیگیری می‌کنیم کسی پاسخگو نیست. متأسفانه به دلیل افزایش قیمت خودرو از سوی کارخانه‌های خودروسازی داخلی متقاضیانی که از سال قبل ثبت نام کرده‌اند همچنان سرگردان مانده‌اند. لطفا مشکل ما را در روزنامه همشهری مطرح و پیگیری کنید.
 

7975...0912


  انتظار از قوه قضاییه
سلام. با کشف پارکینگ‌های احتکار خودروی شرکت‌های خودرو‌سازی‌ در تهران و تبریز  و عدم ارائه به بهانه نبود قطعه،  مشخص شد که برخی از شرکت‌های خودروسازی خودشان عامل گرانی خودرو و قطعات آن هستند. اما متأسفانه مسئولان در قوه قضاییه مقصران را به حال خود رها کرده‌اند تا این شرکت‌ها با افزایش قیمت‌های نجومی هر بلایی را سر مردم بیاورند. چرا قوه قضاییه با اینگونه متخلفان برخورد نمی‌کند؟
 
8422...0912


  اجحاف در حق مشتریان همراه اول
سلام. مدتی قبل همراه اول توسط شرکت تله پرمو پیامکی برایم ارسال و اعلام کرد دریافت اخبار ورزشی برای شما فعال شد! با اینکه همان لحظه من انصراف دادم،  اما وقتی قبض تلفن همراه اعلام شد مبلغ ۹۰هزار ریال به‌عنوان خدمات ویژه برایم منظور شده بود! لطفا وزارت محترم ارتباطات و شرکت مخابرات در خصوص اینگونه اجحافی که در حق مشتریان همراه اول می‌شود پاسخگو باشند. لطف کنید اینگونه موارد را که شامل بسیاری از شهروندان است در روزنامه همشهری منعکس کنید، بلکه پاسخی بدهند.
 
1780...0912


  برخورد با احتکارکنندگان
با سلام. چندی قبل مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از انباشت و احتکار ۱۹۶ هزار تن آهن و میلگرد خبر داده و گفته بود: برآورد اولیه ارزش ریالی این مقدار آهن و میلگرد بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان است! با توجه به اینکه اقدام این فرد محتکر در انباشت این کالاها موجب نابسامانی در سطح عرضه و قیمت این کالا برای جامعه مصرف‌کنندگان شده است مردم انتظار دارند قوه قضاییه اشد مجازات را برای اینگونه افراد سودجو در نظر بگیرد.
 
2436...0912


  افزایش حقوق سال 97 پرداخت نشده است
سلام. با گذشت بیش از 5‌ماه از سال، هنوز افزایش حقوق سال 97 بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت نکرده‌اند. لطفا به مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بفرمایید به جای این همه مصاحبه در روزنامه که هیچ دردی از بازنشستگان را دوا نمی‌کند،  با اقدام عملی نسبت به حل مشکل بازنشستگان مرهمی بر درد دل آنها داشته باشند.
 
حسینی بازنشسته از تهران


  پیگیری مطالبات فرهنگیان
سلام. از بس مسئولان آموزش و پرورش در رسانه‌های گروهی راجع به پرداخت مطالبات فرهنگیان سخن گفته‌اند که آشنا و غریبه به فرهنگیان می‌گویند خوش به احوالتان! اما گویا دیواری کوتاه‌تر از فرهنگیان در این مملکت پیدا نمی‌شود. کاهش و حذف سختی کار،  حذف فوق‌العاده شغل از پاداش آخر خدمت و  بدهی هزینه بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ و... ازجمله مواردی است که در جایگاه فرهنگیان اجحاف می‌شود. لطفا در روزنامه پیگیری کنید.
 
2089...0919


  برخورد با مفسدان اقتصادی
سلام. کسانی که در مرحله اول با دریافت ارز 4هزار و 200 تومانی قرار بود مواد اولیه را وارد کشور کنند و متأسفانه به جای تزریق به بازار در انبارهایشان احتکار کردند باید محاکمه شوند. امیدواریم برای یک‌بار هم که شده افرادی که برای کشور و مردم مشکلات بسیاری ایجاد کرده و فقط ضرر و زیان رساندند بدون ترحم آنها را مجازات کنند.مردم نجیب، مظلوم و مومن ما لایق و سزاوار این همه فساد نیستند.
 
8124...0933


  سرطان‌زابودن برخی محصولات
سلام. با اینکه کارشناسان وزارت بهداشت اعلام کرده‌اند  سوسیس و کالباس و غذاهای آماده نباید بیش از یک نوبت در ‌ماه مصرف شوند و مصرف بیش از حد این مواد به علت نوع پخت و چربی‌های موجود آن سرطان‌زاست اما واقعاجای نهایت تعجب و حیرت است که همچنان تولید و فروش آنها ادامه دارد. آیا بهتر نیست از تولید و توزیع اینگونه محصولات به‌صورت جدی جلوگیری شود؟ بازهم گزارشی در این‌باره بنویسید.
 
3254...0919

ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید