• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 13 مرداد 1403
کد مطلب : 231686
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/98WMz
+
-

پلیس در تعقیب عاملان آدم‌ربایی خونین

 چند تیم‌ پلیس در تعقیب 2جنایتکارند که بعد از قتل مردی همسر و فرزند او را گروگان گرفته و گریخته بودند. به ‌گزارش همشهری، این حادثه هولناک چهارشنبه‌شب در یکی از خیابان‌های حاشیه شهر کاشمر اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که به پلیس خبر رسید در جریان تیراندازی در این محل 2مرد جوان هدف گلوله قرار گرفته و به‌شدت مجروح شده‌اند. زمانی که مأموران به محل حادثه رسیدند، دقایقی از تیراندازی می‌گذشت و مردان مسلح گریخته بودند. یکی از مجروحان به‌دلیل شدت جراحات وارده جان باخته، اما نفر دوم همچنان زنده بود که به مرکز درمانی منتقل شد. در این بین، معلوم شد که عاملان جنایت بعد از تیراندازی همسر و فرزند مقتول را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند. در این شرایط به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی جنایتکاران فراری آغاز شد.
یک روز از این حادثه گذشته بود و هیچ‌کس از سرنوشت 2گروگان اطلاعی نداشت. با وجود این، تلاش‌های وسیعی برای نجات آنها در جریان بود. در این بین، مأموران موفق شدند 2نفر از همدستان متهمان را شناسایی و دستگیر کنند. ساعتی پس از دستگیری این افراد بود که خبر رسید آدم‌ربایان با اطلاع از دستگیری همدستانشان مادر و کودک ربوده‌ شده را رها کرده‌اند.
سرهنگ حسن مشهدی، فرمانده انتظامی کاشمر با اعلام جزئیات این پرونده گفت:‌ هنوز به‌درستی انگیزه این درگیری و آدم‌ربایی مشخص نشده، اما با دستور مستقیم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر، تحقیقات گسترده‌ پلیس برای دستگیری دیگر متهمان پرونده و روشن شدن علت وقوع درگیری خونین ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید