• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 17 تیر 1403
کد مطلب : 229330
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WnJln
+
-

نكته بازی

اروپا روی ویبره
قبلا در مورد تیترها و مطالب اغراق‌آمیزی که برخی رسانه‌های ورزشی و مخصوصا یک سایت خاص  به انتشار می‌‎رسانند چیزهایی نوشته‌ایم؛ تیترهایی که مخاطب با خواندن آنها دچار شرم نیابتی می‌شود اما خود نویسنده‌ها مثل بنز به کارشان ادامه می‌دهند. در همین راستا، سایت کذایی در مورد خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نوشته: «پست اینستاگرامی طارمی اروپا را تکان داد.» حالا اینکه نه اصل خبر ترانسفر طارمی، بلکه وداع چند خطی او چرا باید اروپا را بلرزاند به کنار؛ فقط خواستیم خدمت دوستان عرض کنیم الان مسابقات یورو2024هم در حال برگزاری است و شاید کمی هم حواس‌ها به آن تورنمنت باشد، مخصوصا در خود پرتغال که تیم ملی کشورشان از بازی‌ها اوت شد.

خب بگو چقدر می‌خواهی؟
داستان بازگشت علی علیپور به پرسپولیس کشدار شده. اوایل به‌نظر می‌رسید مشکلی نیست اما بعدا گفتند او  سرباز است و نمی‌تواند به جمع قرمزها برگردد. در ادامه خبر رسید علیپور با استفاده از معافیت دانشجویی مشکل را حل کرده و می‌تواند سرخپوش شود اما حالا می‌گویند توقع مالی بالای او و پیشنهاد 40میلیاردی که به باشگاه داده باعث دوری دوطرف از هم شده است. خود علیپور در این مورد گفته: «من از استقلال و سپاهان هم پیشنهاد دارم اما همه می‌دانند پرسپولیسی هستم. متأسفانه بعضی‌ها با پیش کشیدن ارقام غیرواقعی مثل 40میلیارد تومان، می‌خواهند مرا مقابل هواداران قرار بدهند.» خب عزیزجان، گیریم که این عدد اشتباه باشد؛ شما بفرما چقدر از پرسپولیس می‌خواهی؟ بگو و شایعه‌سازان را رسوا کن!

حواس‌تان هست آقای نکونام؟
استقلال طی روزهای اخیر 2خرید خارجی انجام داده که حسابی بحث‌برانگیز شده است؛ یک دروازه‌بان 29ساله به نام وردن کیوسوسکی و یک وینگر به نام آلمدین زیلیکیچ؛ هر دو اهل بوسنی. بعد از انتشار این خبر ، خیلی از هواداران واکنش اعتراضی نشان دادند، مخصوصا که تیم‌شان گلر جدید نمی‌خواهد و از سوی دیگر اینکه 2بازیکن ناشناس با یک ملیت جذب شوند. موضوع چنان بیخ پیدا کرد که حتی خبر رسید باشگاه قرارداد گلر بوسنیایی را فسخ کرده، با این حال موضوع تکذیب شد و به این ترتیب هر دو عزیز را فصل آینده در استقلال خواهیم دید. فقط امیدواریم جواد نکونام کاملا در جریان موضوع باشد چون فردا اگر این بازیکنان خارجی توقعات را برآورده نکنند، او باید پاسخگوی هواداران باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید