• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 9 بهمن 1402
کد مطلب : 217050
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/oYgVN
+
-

با مردم

خودروساز از پرداخت سود مشارکت طفره می‌رود
بهمن‌ سال 1401 در قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو تارا برنده شدم و آبان 1402اعلام کردند که برای قسط اول مبلغ 242‌میلیون تومان به ‌حساب شرکت واریز شود و سپس قراردادی منعقد شد که طبق آن سود انصراف خریدار 10درصد و سود مشارکت سازنده 13درصد اعلام شد. 4بهمن‌ امسال هم گفتند 354میلیون تومان دیگر واریز کنید. زمان ثبت‌نام خودرو قیمت آن 394 میلیون تومان بود درحالی‌که مجموع واریزی‌ها به‌حساب شرکت اکنون 185میلیون بیشتر از زمان ثبت‌نام است. در این میان آنچه توجهی به آن نشد سود مشارکت 13درصدی خریدار است که در این واریزها لحاظ نشده است. این مشکل خاص من نیست و شامل همه کسانی است که در قرعه‌کشی برنده شده و پول واریز کرده‌اند. آیا این کلاهبرداری نیست؟ سازمان نظارت و بازرسی قصد ورود به تخلفات‌ خودروسازان را ندارند؟
عباس نادری از ایذه

صدا و سیما کیفیت برنامه‌هایش را بالا ببرد
در خبرها خواندم که مسئولان تصمیم گرفته‌اند  بودجه سازمان صدا و سیما را برای سال آینده 58درصد افزایش دهند. این در حالی است که مدت‌هاست سریال یا برنامه جذاب و مخاطب‌پسندی که مردم را دلگرم به تماشای تلویزیون کند، ساخته نشده است. دلخوشی بسیاری از مردم خصوصا سالمندانی که امکان بیرون رفتن از منزل را ندارند تماشای تلویزیون است. اما این سازمان حتی برای من پیرمرد هم برنامه جذابی ندارد. اگر قرار است بودجه این سازمان افزایش پیدا کند ‌باید الزام کنند که برنامه‌هایی مورد توجه و پسند مخاطبان ساخته شود.
علوی از تهران

برف‌روبی معابر اردبیل تسریع شود
در پی بارش شدید برف در شهر اردبیل که در برخی مناطق به بیش از یک متر هم می‌رسد رفت‌وآمد برای ساکنان بسیار سخت و حتی غیرممکن شده است. متأسفانه برف‌روبی معابر و خیابان‌ها به کندی صورت می‌گیرد و همین موضوع موجب گرفتاری و دردسر برای شهروندان شده است، خصوصا برای افرادی مثل من که ناچارم پدرم را برای دیالیز 3روز در هفته به بیمارستان ببرم. خواهشمندیم برف‌روبی با سرعت بیشتری انجام شود و اگر لازم است با در اختیار قرار دادن ابزار به شهروندان از آنها برای این کار کمک بگیرند.
شهروندی از اردبیل

این خبر را به اشتراک بگذارید