• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 23 دی 1402
کد مطلب : 215401
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/j2KOP
+
-

نكته بازی

شما این حس را می‌شناسی!
یکی از گزینه‌هایی که طی چند روز اخیر از او برای جانشینی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس یاد می‌شد، دراگان اسکوچیچ بود. دلایل منطقی زیادی وجود دارد که مربی کروات به حضور روی نیمکت پرسپولیس علاقه داشته باشد اما او این روزها سرمربی تیم ملی جوانان کرواسی است و در مسیر راهیابی به یورو۲۰۲۵ در این رده سنی، اصلا وضع بدی ندارد. در نتیجه دراگان در تازه‌ترین مصاحبه‌اش احتمال حضور در پرسپولیس را رد کرد و البته گفت:«به‌نظرم در حق یحیی گل‌محمدی ظلم شده است.» البته که هیچ‌کس به اندازه اسکوچیچ معنای ظلم در حق یک مربی را درک نمی‌کند؛ کسی که سریع‌ترین صعود ایران به جام‌های جهانی را رقم زد اما هیچ‌کس متوجه نشد چرا حذفش کردند! چه چیزهایی که در این فوتبال ندیدیم...

ولی برای 5میلیارد کفاف داد
واکنش‌ها به تلاش علی خطیر، مدیرعامل استقلال برای احداث ورزشگاه 40‌هزار نفری و اختصاصی این تیم همچنان ادامه دارد. برخی رویکرد خطیر را ستودند و برخی هم آن را شوی تبلیغاتی دانستند. حالا اما علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین آبی‌ها هم به موضوع واکنش نشان داده و گفته: «قرار بود با قطری‌ها ورزشگاه اختصاصی بسازیم اما عمر مدیریتم کفاف نداد.» بامزه است که جناب شوالیه 5دوره متناوب مدیریت باشگاه را بر عهده داشته و باز هم برای احداث ورزشگاه وقت کم آورده است! آیا جناب فتح‌الله‌زاده احساس نمی‌کند غیراز زمان، به چیزهای دیگری هم نیاز داشته‌است؟ باز خدا را شکر که عمر مدیریتی استاد به برداشت آن 5میلیارد تومان کذایی کفاف داد؛ بالاخره آن پول را برگرداندید یا نه؟ اگر هم قربان‌زاده دروغ گفته نتیجه شکایت‌تان از او را اعلام کنید.

کجا بودی که نگاهت کنند؟
قبلا هم نوشته بودیم که طی 3سال گذشته بیشتر از اینکه اخبار مربوط به درخشش و هنرنمایی‌های علی علیپور در زمین مسابقه را بشنویم و بخوانیم، مخاطب مصاحبه‌های رنگارنگ این بازیکن بوده‌ایم. او بیشتر از خیلی از بازیکنان حاضر در لیگ خودمان پاسخگوی خبرنگاران است که دمش هم گرم اما دوست داریم در زمین هم مهارت و موفقیت او را ببینیم. مهاجم پیشین پرسپولیس در آستانه جام ملت‌های آسیا گفته: «ناراحتم که مثل بقیه لژیونرها به من نگاه نشد.» استاد شما اصلا کجا بودی که کسی بخواهد نگاهت کند؟ علیپور ماه‌ها مصدوم بوده و در بازگشت به میادین در تیم ژیل‌ویسنته، عمدتا نیمکت‌نشین بوده است. او امسال کلا 3بازی انجام داده که در آنها گل نزده و پاس گل هم نداده است. الان چه انتظاری داشتی واقعا؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید