• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 1 آذر 1402
کد مطلب : 209962
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/El27Y
+
-

نکته بازی

خداحافظی با آقای اعتمادبه‌نفس
رسول خطیبی، سرمربی پیکان که در ثلث اول لیگ با این تیم از 10‌بازی، 8‌امتیاز کسب کرده و تنها در یک مسابقه طعم برد را چشیده بود، سرانجام اخراج شد تا خودروسازان برای ادامه فصل دنبال یک مربی دیگر باشند. اظهارنظر در مورد اینکه آیا برکناری حق خطیبی بود یا نه در حوزه صلاحیت ما نیست و از قضا باید به این نکته اشاره کنیم که در یکی، دو مسابقه نمایش‌های بدی از پیکان ندیدیم. با این حال چیزی که درمورد او خیلی توی ذوق می‌زد، اعتماد به نفس بسیار بالا و حتی غیرمجاز این مربی بود. به‌عنوان مثال خطیبی بعد از شکست 3 بر یک برابر سپاهان و پرسپولیس مدعی شد آنها قسر در رفته‌اند. در مجموع جای خالی نشست‌های خبری خطیبی، حتما احساس خواهد شد.

شاید در اصفهان نیستند
یکی از شگفتی‌های روزگار هم این است که غیردقیق‌ترین اخبار در مورد سپاهان معمولا از سوی مدیران روابط‌عمومی همین باشگاه منتشر می‌شود. چندی قبل و در شرایطی که تمامی رسانه‌ها از 3بر صفر بازنده شدن سپاهان در پرونده بازی با الاتحاد خبر داده بودند، روابط‌عمومی باشگاه اعلام کرد خبری نیست و انتشار این اخبار برای بر هم زدن تمرکز سپاهان است. با این حال 24‌ساعت بعد اصل خبر روی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا رفت. این بار هم همان اتفاق تکرار شد و پس از آنکه رسانه‌های مختلف از رد تجدیدنظرخواهی سپاهان خبر داده بودند، روابط‌عمومی باشگاه موضوع را رد کرد و 24‌ساعت بعد دوباره خبر به‌طور رسمی اعلام شد. شاید هم مدیران سپاهان در اصفهان و ایران زندگی نمی‌کنند.

جنجال برای ماهی 4 میلیون
داستان اینطوری است که رسانه‌های ورزشی روزهای زوج از حل مشکل مهدی هاشمی‌نسب و نشستن او روی نیمکت حرف می‌زنند و روزهای فرد اعلام می‌کنند هنوز مسئله دستیار جواد نکونام در استقلال حل نشده و او باید از روی سکو مسابقات تیمش را تماشا کند. این یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های فوتبال ایران است، چرا که گفته می‌شود قرارداد 50‌میلیون تومانی هاشمی‌نسب هنوز ثبت نشده و بازیکنان باید یک‌بار دیگر رقم دستمزد خود را کم کنند تا قرارداد آقا مهدی بالا بیاید و تعدیل شود. انصافا اما یک قرارداد 50‌میلیونی ارزش این همه جنجال را ندارد. بنده‌خدا هاشمی‌نسب قرار است ماهی 4‌میلیون و 160‌هزار تومان از استقلال دریافت کند که نصف حداقل حقوق کارگران است. خب چکارش دارید؟ لااقل اجازه بدهید روی نیمکت بنشیند و دلش خوش باشد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید