• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 23 مهر 1402
کد مطلب : 205824
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/NxjXz
+
-

گرینویچ

هدیه تولد استثنایی

خیلی‌ها معتقدند روز تولدشان، روز خاصی است و ممکن است اتفاق‌های عجیب و شیرینی برایشان بیفتد. بعضی‌ها هم البته اینطور فکر نمی‌کنند. یک مرد اهل میسوری در آمریکا اما قطعا می‌تواند مدعی باشد واقعا اینطور است چون با خوش‌شانسی تمام، در روز تولدش، بلیتش برده و 100هزار دلار برنده شده است. او گفته که در روز تولدش به این فکر افتاده که شاید بخت یارش باشد و 2 بلیت بخت‌آزمایی خریده. و از شانس خوبش، همین 2 بلیت برنده شدند و این مرد در نهایت، 100هزار دلار برنده شد. او گفته است که به محض اینکه برنده شده به همسرش زنگ زده و همسرش را در جریان گذاشته است. این مرد گفته حالا که چنین هدیه تولد درخشانی در روز تولدش گرفته، می‌خواهد با آن خانواده‌اش را به یک سفر رویایی ببرد.

چاق‌ترین خرس آمریکا!

خرس‎ها قبل از رفتن به خواب زمستانی، تا جایی که می‌توانند می‌خورند و طبیعی است که حسابی چاق می‌شوند. با وجود این، یک خرس در آلاسکا، چنان چاق شده که حسابی به شهرت رسیده است. عکس این حیوان که انگار از شدت چاقی در حال ترکیدن است، حسابی مشهور شده و جایزه چاق‌ترین خرس فستیوال خرس‌های چاق را هم دریافت کرده است. این جشنواره، درست در آستانه شروع خواب زمستانی خرس‌ها شروع می‌شود و خرس‌ها و در واقع عکس آنها، به داوری گذاشته می‌شود تا مردم چاق‌ترین خرس را انتخاب کنند. 1.3میلیون نفر به این خرس رأی داده‌اند و انتخاب‌اش کرده‌اند. این خرس ماده، به‌گفته کارشناسان محیط‌زیست، تا جایی که می‌توانسته ماهی آزاد خورده و کاملا برای خواب زمستانی آماده است.

قاتل نامرئی پرندگان

یک ساختمان مشهور در شیکاگو، اخیرا از سوی حامیان محیط‌زیست متهم شده است که قاتل شماره یک پرندگان مهاجر به این شهر است. این ساختمان که در واقع یک بنای یادبود است، دیوارهایی شیشه‌ای دارد و دقیقا مشکل همینجاست. پرنده‌های مهاجر، این شیشه‌ها را نمی‌بینند و با سرعت به آن برخورد می‌کنند. یک گروه از داوطلبان که مرگ پرنده‌ها را ثبت می‌کند گفته که فقط در یک روز، هزار پرنده، به‌خاطر برخورد با این دیوار شیشه‌ای تلف شده‌اند. این گروه گفته که تعداد تلفات قطعا به‌مراتب بیشتر است چون پرندگان زیادی بعد از برخورد به پرواز ادامه می‌دهند و ساعت‌ها بعد به‌خاطر خونریزی و جراحت به زمین می‌افتند. آمار بالای تلفات در این هفته، به این خاطر است که پرندگان در این فصل، از کانادا به سمت جنوب و آمریکای مرکزی مهاجرت می‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید